موضوع بحث برانگیز فیش حقوقی سخنگوی وزارت بهداشت در یک برنامه تلویزیونی +ویدئو

© Photo / IRNA کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران
 کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در یک گفتگوی تلویزیونی میزان حقوق خود را عنوان کرد که واکنش‌های کاربران بسیاری را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به سوال مجری که دستمزد شما چقدر است؟ از موقعیت شغلی خود و میزان حقوقی دریافتی‌اش صحبت کرد و گفت: «فیش حقوقی من هفت میلیون و هشتصد هزار تومان است.»
این پاسخ علاوه بر اینکه خانم بازیگر مهمان حاضر در برنامه را شگفت‌زده می‌کند با واکنش‌های کاربران نیز همراه می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

کاربران بسیاری معتقدند حقوق دریافتی و درآمد سخنگوی وزارت بهداشت بسیار بیشتر از چیزی است که او عنوان کرده است. این کاربران با بیان اینکه با هفت میلیون تومان نمی‌توان در تهران زندگی کرد و ظاهر آراسته ایشان این موضوع را عنوان می‌کند که درآمد بیشتری دارند و ممکن است در فیش حقوقی ایشان این مبلغ نوشته شده باشد اما اگر حق همسر، اولاد، مسکن، ماموریت و موارد دیگر را به آن اضافه کنند یقینا بیشتر از چیزی می‌شود که ایشان مطرح کرده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by شهریور (@shahrivar_org) on

جمعی از کاربران نیز به بخش‌های دیگر این گفتگو اشاره می‌کنند که کیانوش جهانپور از بزرگترین دغدغه‌اش صحبت می‌کند و نگران اینست که مبادا کرونا پیاده‌روی اربعین را لغو کند. این کاربران ضمن اظهار تاسف از این موضوع، عنوان می‌کنند در حالیکه باید سلامتی مردم جامعه در اولویت باشد مسئولین ما به فکر راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و اربعین هستند. کاربران بسیاری از این موضوع خشمگین هستند و با کنایه عنوان دغدغه‌های مسئولین بهداشت ایران با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала