دستور رئیس جمهور ایران بر توسعه تولید کیت های تشخیص کرونا

© AP Photo / Iranian Presidency Officeدستور رئیس جمهور ایران بر توسعه تولید کیت های تشخیص کرونا
دستور رئیس جمهور ایران بر توسعه تولید کیت های تشخیص کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران بر ضرورت همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه تولید کیت های تشخیص کرونا برای تامین نیاز داخلی و صادرات آن به کشورهای متقاضی تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز جمعه پس از گزارش دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این کشور درباره وضعیت مقابله با کرونا، چگونگی غربالگری‌ها و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مناطق مختلف با ابراز خرسندی و تقدیر از تلاشهای وزارت بهداشت و کادر درمانی ایران در کنترل موثر بیماری کرونا بر لزوم تداوم این روند تاکید کرد.

دستور رئیس جمهور ایران در خصوص واگذاری سهام عدالت - اسپوتنیک ایران
دستور رئیس جمهور ایران در خصوص واگذاری سهام عدالت

رئیس جمهور ایران گفت:همه دستگاههای ذیربط موظف به همکاری با وزارت بهداشت در اجرا و نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی هستند تا هرچه زودتر شاهد افزایش مناطق سفید و باز فعالیت همه کسب و کارها و مراکز پر رفت  و آمد در این مناطق و به ویژه بازگشایی اماکن مذهبی  باشیم .

روحانی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی  موثر و آگاه بخشی مردم بر ضرورت و تداوم رعایت شرایط و دستورالعملهای بهداشتی تا قطع کامل زنجیره شیوع بیماری تاکید کرد.

‎رئیس جمهور ایران همچنین از وزیر بهداشت خواست تا در راستای اتخاذ تصمیمات مورد نیاز در این موارد، موضوعات لازم را برای بررسی در جلسه یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

‎وی همچنین به دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز دستور داد تا با بکارگیری همه امکانات و توان موجود و حمایت همه جانبه از مراکز علمی و تحقیقاتی شرایط را برای تولید بیش از پیش کیت‌های تشخیص کرونا در راستای تامین نیاز داخلی و صادرات آن به کشورهای متقاضی خرید فراهم و تسهیل کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала