ادامه افزایش بهای نفت در شرایط تخفیف قرنطینه کرونایی در جهان

© Depositphotos.com / Mic1805ادامه افزایش بهای نفت در شرایط تخفیف قرنطینه کرونایی در جهان
ادامه افزایش بهای نفت در شرایط تخفیف قرنطینه کرونایی در جهان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادامه افزایش بهای نفت در شرایط تخفیف قرنطینه کرونایی در جهان اخبار مربوط به آخرین معاملات حاکی از آن هستند که قیمت نفت با توجه به تضعیف اقدامات قرنطینه در سراسر جهان رو به افزایش است.

به گزارش اسپوتنیک، تا ساعت9:20 صبح امروز به وقت تهران  ، برای بهای نفت خام دریای شمال با مارک برنت  در معاملات با تاریخ تحویل در ماه ژوئیه با  1.49% افزایش به بشکه ای  29.9 دلار و بهای نفت  دارای مارک   WTI با  1.83% افزایش  به بشکه ای  23.98 دلار رسید.

سرمایه گذاران نسبت به این واقعیت که بسیاری از کشورها شروع به برداشتن محدودیت های تحمیل شده به دلیل شیوع کرونا کرده اند ، خوش بین بوده و امیدوارند تقاضای نفت پس از سقوط بهای ان به دلیل شیوع این بیماری همه گیر ، به تدریج احیا شود.

پیش بینی افزایش بهای نفت تا بشکه ای صد دلار - اسپوتنیک ایران
پیش بینی افزایش بهای نفت تا بشکه ای صد دلار

در همین زمان به گزارش رویترز،   استفان اینز ، تحلیلگر AxiCorp's هشدار می دهد که حتی اگر تقاضا بتدریج تثبیت شود ، انباشته شدن ذخایر نفت در انبارها برای مدتی  ادامه خواهد یافت.

بسیاری از کشورها شروع به باز کردن اقتصاد و کاهش محدودیت ها می کنند. از جمله در آلمان اجازه بازگشایی فروشگاه ها اما با رعایت تدابیر بهداشتی را داده اند.

روز یکشنبه ، لندن نیز لغو برخی از تدابیر محدود کننده را اعلام می کند و قرار است اولین اقدامات در این راستا روز دوشنبه انجام شود.

در استرالیا ، دولت به تدریج تحریم ها را در طی چهار هفته لغو می کند زیرا موارد ابتلا به کرونا در آنجا به حداقل رسیده است.

روسیه نیز اقدامات لازم برای خروج تدریجی از قرنطینه خانگی مورد بحث قرار دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала