معرفی فیلم های جدید خارجی و ایرانی 2020 برای دوران قرنطینه

© Depositphotos.com / MerrydollaКинопленка
Кинопленка - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فهرست فیلم و سریال های جالب

بی شک در این روزها دانلود فیلم و سریال یکی از راه های تفریح سالم در کنال خانواده است. فیلم های زیادی در سال 2020 با ژانرهای مختلف تولید شده اند که شما می توانید تا آخر سال میلادی خود را در خانه سرگرم کنید، همچنین اوقات فراغت کودکان نیز اهمیت ویژه ای دارد که برای آن نیز می توان انیمیشن هایی چون ویلوبی ها، به پیش، به سوی خانه ها، تور جهانی ترول ها پیشنهاد داد.

اما مهم ترین مشخصه هایی که بیننده را راضی نگه میدارد ارائه فیلم بر حسب:

  • سانسور شده یا بدون نسخه (نسخه کامل)
  • دو زبانه و دوبله فارسی
  • فیلم ها زیرنویس چسبیده
  • ترافیک داخلی و نیم بها دانلود برای کاربران ایرانی

طبقه بندی های دیگری مانند ؛ ژانر، سال ساخت، کشور ساخت، بازیگران، کارگردان ها، فیلم های برتر هست که پیش نیاز هر رسانه موفقی می باشد.

موضوعات پرطرفدار:

  1. فیلم های دوبله فارسی
  2. فیلم های زیرنویس فارسی
  3. کالکشن ها
  4. فیلم های 2020
  5. مستند
  6. انیمیشن
  7. پایگاه دانش نیکی دیلی

چند فیلم پیشنهادی 2020

- پرندگان شکاری

"Birds of Prey 2020" محصول سال 2020 ساخته آمریکا به کارگردانی «کتی یان» است، هارلی کوبین بعد از جدایی از جوکر به قناری سیاه ، هانترس و رنی مونتویا که قهرمانان عصر خود است محلق می شود تا پسربچه ای را از چنگال ارباب بی رحمش رهایی بخشند. این اثر در ژانری اکشن، ماجراجویی و جنایی با حضور ستارگانی هم چون ؛ مارگو رابی، رزی پرز، مری الیزابت وینستد یک فیلم فانتزی را رقم می زنند.

✮ امتیاز در imdb: بر پایه 6.2 از 10 ، 103,460 رای دهنده

- بلادشات

“Bloodshot 2020” محصول مشترک چین و ایالات متحده آمریکا با هنرنمایی ستارگانی بنام؛ «وین دیزل، ایزا گونزالس، سم هیوین، توبی کبل، تلولا رایلی» با موضوعی اکشن، درام و تخیلی است که جالب است بدانید تهیه کننده بلادشات قبلا اثر پرمخاطب «سریع و خشن: هابز و شاو» را عرضه کرده بود و نویسندگی این اثر از انتشارات ولیانت کامیکس توسط جف وادلو و اریک هیزرر نوشته شده است.

این اثر به کارگردانی دیو ویلسن و ✮ امتیاز در imdb: بر پایه 5.7 از 10 ، 33,793 رای دهنده داستان سربازی به نام ری گریسون است که وارد دنیای ابرقدرت ها می شود و در جنگی عظیم شرکت می کند.

- پسران بد تا ابد

“Bad Boys for Life 2020” محصول آمریکا و مکزیک ساخته شده توسط اَدیل ال آربی کارگردان مطرح بلژیکی که محوریت داستان جنایی و اکشن و در برخی صحنه سکانس هایی کمدی به چشم می خورد به مامور پلیسی بنام مارکوس اشاره دارد که به همراه همکارش مایک در مقابل قاچاقچیان می ایستند، ستارگان پسران بد تا ابد که حسابی به این فیلم رنگ و لعاب پلیسی جنایی داده اند؛ «ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز» هستند.

✮ امتیاز در imdb: بر پایه 6.7 از 10 ، 85,084 رای دهنده.

- استخراج

“Extraction 2020” محصول کشور آمریکا ساخته سم هارگریو و به قلم جوزف وی. روسو به نگارش درآمده است. حضور سوپر استار ایرانی «گلشیفته فراهانی» در این اثر اکشن یکی از نکات مهم برای ایرانیان طرفدار فیلم های خارجی است. ستارگان دیگری مانند: کریس همسورث، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی این فیلم را به میدانی نبرد ما بین دو گروه مافیا در هند و پاکستان بدل کرده اند.گ

هنگامی که پسر رئیس مافیا پاکستان توسط مافیا هند گروگان گرفته می شود، تایلر راک ماموریت که خود یک تبهکار و آدمکش حرفه ای است ماموریت پیدا می کند این پسر بچه را از چنگال آنان نجات دهد.سکانس به سکانس فیلم غرق در صحنه های اکشن و هیجان انگیزی است که با توانمندی تایلر تبدیل می شود به یک فرار زیبا و درگیری خشن مابین او و تبهکاران هند..

✮ امتیاز در imdb: بر پایه 6.8 از 10 ، 82,386 رای دهنده.

برای آن دسته مخاطبانی که سینمای خانگی را ترجیح می دهند و می خواهند در کنار خانواده یک اثر ایرانی را دنبال کنند نیز یک سوپرایز ویژه داریم، سریال جدید و پُرهنرمند ایرانی در راه است!

سریال آقازاده

© Photo / nikidaily.comسریال آقازاده
معرفی فیلم های جدید خارجی و ایرانی 2020 برای دوران قرنطینه - اسپوتنیک ایران
سریال آقازاده

آقازاده یک مجموعه جدید ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که قرار است بزودی در شبکه نمایش خانگی پخش شود که باتوجه با حضور ستاره های مشهور ایرانی دور از انتظار نیست اگر رکورد سریال های قبلی چون شهرزاد نیز شکسته شود!

وقتی در خبری یا موضوعی بحث از آقازاده است ، در اصطلاح فردی را می گویند که پدر وی منسب سیاسی مهمی دارد که او را آقازاده خطاب میکنند اما در عموم آقازاده به معنی فرزند کسی می باشد.

مهم ترین مسئله ای که با شنیدن این نام ذهن ها را درگیر میکند سیاسی بودن این سریال است، هرچند درون مایه ای اجتماعی و خانوادگی نیز دارد اما شاکله اصلی آن سیاسی است.

شایعاتی پیرامون این سریال بود نظیر اینکه ، در یک سکانس حادثه قتل همسر نجفی بدست وی و شبیه سازی ماجرا رخ میدهد که حامد عنقا تهیه کننده و نویسنده آقازاده می گوید شرح ماجرا دقیقا این نیست!!!

بازیگران سریال آقازاده: امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و محمدحسین لطیفی.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала