رهبر ایران: ممنوعیت واردات یکی از زمینه های جهش تولید است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoرهبر ایران: ممنوعیت واردات یکی از زمینه های جهش تولید است
رهبر ایران: ممنوعیت واردات یکی از زمینه های جهش تولید است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر ایران زنجیره‌ی پوشاک، کفش و لوازم خانگی را جزو مسائل پیشرو در جهش تولید و اقتصاد این کشور دانست.

به گزارش اسپوتنیک، حساب توئیتری منتسب به رهبر ایران با انتشار یک رشته توئیت به باز نشر سخنان امروز ‌آیت الله خامنه‌ای در ارتباط تصویری با هفت مجموعه تولیدی به ‌مناسبت هفته کارگر پرداخت.

حساب توئیتری منتسب به رهبر ایران نوشت: ممنوعیت واردات یکی از زمینه‌های  جهش تولید است. ما با واردات مخالف نیستیم اما محصولی که در کشور تولید میشود و یا امکان تولید دارد نباید وارد نشود.

​در ادامه این رشته توئیت در خصوص تولید خودرو آمده است: برخی دستگاههای اجرایی به بهانه‌هایی به دنبال باز کردن راه واردات بی‌مورد هستند. مثلا میگویند برای اینکه کیفیت خودروی داخلی ارتقا یابد، باید خودروی خارجی وارد شود؛ در حالیکه باید کیفیت خودروی داخلی از راههای دیگر افزایش یابد نه از طریق واردات و به خاک سیاه نشاندن تولید داخل!

در ادامه آمده است: آن ذهن و فکری که میتواند ماهواره را تولید کند و برای ارسال ماهواره بعدی در مدار ۳۶ هزار کیلومتری هدف‌گذاری کند، قطعاً چنین روحیه، ابتکار و خلاقیت برای تولید خودرو با مصرف ۵ لیتر بنزین در یکصد کیلومتر و در دیگر بخشهای تولید نیز دارد.

رهبر ایران می‌افزاید: زنجیره‌ی پوشاک و کفش و لوازم خانگی جزو مسائل پیشرو در جهش تولید و اقتصاد کشورند. در زمینه‌ی لوازم خانگی در طول این سالها پیشرفتهای خیلی زیادی داشتیم، ولی متأسّفانه باز بحث واردات در اینجا چیز مضرّی است و باید جلوی واردات جنس خارجی در این سه حوزه نیز گرفته بشود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала