روحانی: وضعیت شیوع کرونا در ایران به سوی تثبیت شدن می رود

© AP Photo / Jason DeCrowروحانی: وضعیت شیوع کرونا در ایران به سوی تثبیت شدن می رود
روحانی: وضعیت شیوع کرونا در ایران به سوی تثبیت شدن می رود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران شیوع کرونا را حادثه تاریخی خواند و گفت: در طول قرن‌ها حادثه‌ای نداشتیم که این‌گونه مبدا تحولات شود که در تاریخ ثبت خواهد شد که قبل از کرونا چه بود و در دوران پساکرونا چه اتفاقاتی افتاد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران با اشاره به اینکه هنوز راهی طولانی برای عبور از این ویروس در پیش داریم، گفت: تقریبا سه هفته اوج داشتیم و در حال حاضر با ملایمت روند بیماری به سمت تثبیت می‌رود. البته هنوز راهی طولانی برای عبور از این ویروس در پیش داریم و تا زمانی که به‌طور دقیق دارویی برای درمان ویروس پیدا نشود و واکسن آن تهیه نشده شاید ماه‌ها و سال‌ها درگیر آن باشیم.

سفیر ایران در روسیه اقدامات کشورش در مبارزه با کرونا را شرح داد - اسپوتنیک ایران
سفیر ایران در روسیه اقدامات کشورش در مبارزه با کرونا را شرح داد

وی با ابراز اینکه ایرانیان عزیز علاوه بر کرونا مشکل تحریم را هم داشتند اما بزرگ‌ترین مقاومت و تاب‌آوری را از خود نشان دادند، برخی کشورها ناچار شدند در این شرایط از ارتش و سلاح استفاده کرده تا مردم را همراه کنند.

روحانی با اشاره به دانش‌پژوهانی که در شرکت‌های دانش‌بنیان وارد عمل شدند که اقدام آنها بسیار به جا بود، افزود: کیت تشخیصی را خودمان درست کردیم و امروز در حال صادرات هستیم کار عظیم و بزرگی بود که ملت ایران انجام داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала