پیشبینی ۲ برابر شدن میزان مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در امریکا

CC BY 2.0 / Paul Sableman / Ambulanceپیشبینی ۲ برابر شدن میزان مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در امریکا
پیشبینی ۲ برابر شدن میزان مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در امریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دولت آمریکا پیش بینی کرده است که شمار افرادی که در نتیجه ابتلا به کرونا ویروس فوت می کنند تا اول ماه ژوئن ۲ برابر خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، با استناد بر اسناد داخلی دولت امریکا خبر داده است که با آغاز ماه ژوئن کرونا ویروس روزانه جان حدود ۳ هزار نفر را خواهد گرفت، این در حالیست که در حال حاضر شمار قربانیان "کووید-۱۹" در امریکا به طور متوسط روزانه ۱۷۵۰ نفر می ‌باشد.

پمپئو: آمریکا شواهدی از پنهان کاری چین درباره کرونا در اختیار دارد - اسپوتنیک ایران
پمپئو: آمریکا شواهدی از پنهان کاری چین درباره کرونا در اختیار دارد

این روزنامه آمریکایی افزوده است که شمار موارد جدید ابتلا به کرونا ویروس روزانه الی ۲۰۰ هزار خواهد بود، در حالیکه فعلا روزانه حدود ۲۵ هزار مورد جدید "کووید-۱۹" در آمریکا ثبت می‌ شود.

روزنامه خاطر نشان ساخته است که این پیش بینی بر اساس مدل ‌سازی استراتژیک اداره بهداشت CDC، صورت گرفته است. با این حال، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمریکا، ایالات را به لغو تدریجی محدودیت ‌ها تشویق می ‌کند.

با وجود وضع حالت قرنطینه که در اکثریت ایالات از اواسط ماه مارس ادامه دارد، وضعیت در ایالات متحده رو به بهبود نیست.

بیش از ۱.۱ میلیون نفر به ویروس آلوده شده اند و بیش از ۶۷ هزار نفر جان باخته اند. براساس این شاخص‌ ها، آمریکا در جهان پیش قدم است. احتمال می ‌رود که محدودیت‌ های گشت و گذار در امریکا باعث موج جدید شیوع بیماری کرونا ویروس شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала