سوپرمارکت های زنجیره ای آمریکا فروش گوشت را محدود کردند

© AFP 2023 / Michele Eve Sandbergفروشگاه های زنجیره ای کاستکو
فروشگاه های زنجیره ای کاستکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تولید کنندگان پیشرو گوشت در ایالات متحده پیش از این در مورد کمبود احتمالی محصولات خود به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس را هشدار داده بودند، که منجر به تعطیلی تعدادی کارخانه بزرگ شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه CNN، سوپرمارکت های زنجیره ای آمریکایی کاستکو، در شرایطی که کرونا ویروس وجود دارد، فروش محصولات گوشتی به یک نفر محدود کرده است.

ترامپ: چین مرتکب اشتباه شده و سعی در مخفی کردن آن دارد - اسپوتنیک ایران
ترامپ: چین مرتکب اشتباه شده و سعی در مخفی کردن آن دارد

به گزارش این شبکه، کاستکو اعلام کرده است، که اکنون یک خریدار قادر به خرید بیش از سه بسته محصول گوشت گاو، خوک و مرغ نیست. هدف از این اقدام فراهم کردن فرصتی برای افراد بیشتر برای خرید کالاهای مورد نظر و مورد نیاز آنها است.

این کانال یادآور می شود، که هفته گذشته یک سوپر مارکت زنجیره ای آمریکایی دیگر، کروگر فروش محصولات گوشتی را نیز محدود کرده است.

این اقدامات با این واقعیت مرتبط است که بیشتر تأمین کنندگان گوشت در کشور به دلیل اوضاع کرونا ویروس با مشکل مواجه هستند و تقاضا برای محصولات گوشتی همچنان زیاد است.

روز دوشنبه، شرکت غذایی آمریکایی تایسون، طبق گزارش CNN اعلام کرد که انتظار دارد امسال کارخانه های فرآوری گوشتی بیشتری در کشور بسته شوند.

این شرکت خاطرنشان کرد: همچنانکه کارمندان به دلیل ویروس کرونا کار نمی کنند، به تولید محصولات گوشتی کمتری ادامه می دهند. تایسون فودز خاطرنشان كرد: همه گیری "کووید-19" تولید گوشت خوک آمریكا را نصف كرده است.

هفته گذشته، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده CDC گزارش دادند، که نزدیک به 5000 کارگر در صنعت گوشت این کشور به کرونا ویروس آلوده شده اند.

به گفته CDC، گسترش ویروس در صنعت گوشتی باعث شده تا کارگران با دشواری کار کنند و از یکدیگر فاصله بگیرند.

پیش از این، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، حكمی را امضا كرد كه برابر با آن، كارخانجات فرآوری گوشت با کارخانجات تولید نظامی برابر هستند و از این طریق صاحبان را از سهم قابل توجهی از مسئولیت، كه كارمندان را مجبور به رفتن به محل كار می كند، رهایی داد.

اتحادیه ها با انتقاد از این تصمیم، گفتند كه گوشت ترامپ از زندگی كارگران گران تر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала