نوازندگی متفاوت کارگر شهرداری با سازی از قوطی روغن ماشین و سیم کلاچ موتور +ویدئو

© REUTERS / MIKE SEGARA Times Square Alliance street sweeper worker walks though a nearly empty Times Square in Manhattan during the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) in New York City, New York, U.S., April 7, 2020
A Times Square Alliance street sweeper worker walks though a nearly empty Times Square in Manhattan during the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) in New York City, New York, U.S., April 7, 2020 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارگری که با ابزار پیش پا افتاده سازی ساخته و با آن می‌نوازد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که شرح اتفاقی جالب را بازگو می‌کند. این ویدئو جوانی با لباسی که نشان می‌دهد در شهرداری خدمت می‌کند را به تصویر می‌کشد که سازی در دست دارد و به درخواست شخصی که از او ویدئو تهیه می‌کند می‌نوازد و عنوان می‌کند که این ساز را خود با قوطی روغن ماشین، سیم کلاچ موتور و دسته بیل شهرداری ساخته است. این ویدئو یکی از ویدئوهای پربازدید در فضای مجازی بوده است و مورد استقبال کاربران فراموانی قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین خلاقیت این هنرمند و با استعداد امیدوارند در آینده‌ی نزدیک او از نوازندگان بزرگ و شناخته شده در میان مردم باشد. کاربرانی عنوان می‌کنند ساز دستی و ساختگی این جوان به کمانچه شباهت دارد و از بابت اینکه جوانان با استعداد زیادی در ایران در نبودن امکانات با آینده‌ای دشوار روبرو هستند اظهار تاسف می‌کنند، اما این اطمینان را می‌دهند که اگر یک گروه موسیقی از او حمایت کند بدون شک او می‌تواند هنرش را به همگان بشناساند و زندگی خود را به نحوی تغییر دهد که سزاوارش است. این کاربران این جوان و امثال او را جوانان نابی می‌دانند که می‌توانند ایران را آباد کنند و راه روشن آیندگان باشند.
گروهی از کاربران نیز معتقدند باید از این جوانان با استعداد در تلویزیون ایران جهت حمایت رونمایی شود اما برخی از کاربران با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند اگر شهرداری بابت استفاده از دسته بیل از این جوان شکایت نکند جای شکر بسیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала