رهبر کره شمالی بالاخره در انظار عمومی ظاهر شد + عکس

© REUTERS / KCNA پیام تبریک رهبر کره شمالی برای رهبر چین
پیام تبریک رهبر کره شمالی برای رهبر چین  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بالاخره در اتظار عموم ظاهر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، رهبر کره شمالی در آستانه روز جهانی کارگر در مراسم تکمیل ساخت کارخانه کود شیمیایی شرکت کرد. خاطرنشان می شود که این اولین حضور  وی در انظار عموم در 20 روز گذشته بوده است.

​پیش از این ، جی سونگ هو ، یک شهروند سابق کره شمالی که در سال 2006 از این کشور گریخته و اکنون در قوه مقننه کره جنوبی کار می کند ، گزارش های منتشره درباره مرگ کیم جونگ اون را تقریبا 100 درصد دقیق نامیده بود . وی ادعا کرد که کیم جونگ اون هفته گذشته درگذشته است..

کیم جونگ اون از 11 آوریل در انظار عموم ظاهر نشده است. او جشن 15 آوریل در مراسم زادروز  کیم ایل سونگ،  پدربزرگ خود و  بنیانگذار کره شمالی شرکت نکرده بود . به دلیل غیبت وی ، شایعاتی درباره مرگ یا بیماری احتمالی وی پدیدار شده بود.

تائه یونگ هو،  سفیر پیشین کره شمالی در لندن ، که در سال 2016 به کره جنوبی گریخت ، اظهار داشته که رهبر کره شمالی نمی تواند به طور عادی بایستد یا راه برود. اطلاعاتی در اینباره وجود داشت كه وی در حالت اغما قراردارد. . در روسیه شایعات مربوط به درگذشت کیم جونگ اون را رد کرده بودند. در ایالات متحده غیبت کیم جونگ اون را غیرمعمول نامیده و برای روبرو شدن با هر حادثه ای در کره شمالی آماده شده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала