سفیر ایران در فرانسه: بازی رندانه با برجام قابل توجیه نیست

© Photo / IRNAسفیر ایران در فرانسه: بازی رندانه با برجام قابل توجیه نیست
سفیر ایران در فرانسه: بازی رندانه با برجام قابل توجیه نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر ایران در پاریس اظهار داشت که بازی رندانه و چندگانه با برجام برای تشدید فشار و تضییع حقوق طبیعی ‫ایران‬ با هیچ معیاری قابل توجیه نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه امشب اظهار داشت: آمریکا با خروج از برجام، هم تعهدات برجامی و هم قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض و در جهت تضعیف سازمان ملل و حتی دیگر شرکای برجامی اقدام کرد.

ربیعی: تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران پیامدهای وخیمی خواهد داشت - اسپوتنیک ایران
ربیعی: تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران پیامدهای وخیمی خواهد داشت

سفیر ایران در پاریس بیان داشت: ‏پذیرفتنی نیست که یک کشور با خروج از یک معاهده، هم تعهدات خود را زیر پا نهد و هم در پی بافتن و یافتن منافعی جعلی و گزینشی در آن باشد.

قاسمی تصریح کرد: بازی رندانه و چندگانه با برجام و مستمسک قرار دادن قطعنامه‌های سازمان ملل برای تشدید فشار و محدودیت و تضییع حقوق طبیعی ایران و هر کشور مستقلی با هیچ منطق و معیاری قابل توجیه نیست و جامعه جهانی نیز با این برداشت و منطق ناسازگار با موازین شناخته شده جهانی، سازگاری ندارد.

گفتنی است پیش از این مایك پمپئو، وزیر امور خارجه آمریكا اظهار داشته بود که ایالات متحده تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تحریم تسلیحاتی علیه ایران که ماه اکتبر سال جاری به پایان می‌رسد، تمدید شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала