حضور سرزده کمدین ایرانی در لایو همسر خود +عکس

© Photo / IRNAرامبد جوان، بازیگر ایرانی
رامبد جوان، بازیگر ایرانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رامبد جوان در ارتباط زنده نگار جواهریان و احسان کرمی سرزده وارد شد!

 به گزارش اسپوتنیک، به تازگی گفتگویی میان نگارجواهریان و احسان کرمی درباره فیلم طلا جدیدترین ساخته پرویزشهبازی به صورت زنده و لایو در اینستاگرام انجام شده است که حضور سرزده رامبد جوان، همسر نگار جواهریان سبب حاشیه سازی در این مورد شده است.

View this post on Instagram

A post shared by TvPixy (@tvpixy) on

احسان کرمی در واکنش به این حرکت رامبد جوان با خنده عنوان می کند که کار او بسیار زشت است و روز دیگری برای ارتباط با او بصورت زنده اختصاص داده است اما رامبد جوان در جواب می گوید که قصد تشکر از احسان کرمی را دارد. او همچنین عنوان می کند که اگر نگار هم وارد ارتباط زنده او شود ناراحت نخواهد شد. در ادامه نگار جواهریان با خنده عنوان میکند که هرگز این کار را نخواهد کرد.
View this post on Instagram

A post shared by بروزترین خبرهای اجتماعی (@gandom_journal) on

عده ای از کابران معتقدند که رامبد جوان با این حرکت قصد لطیف سازی فضا و شوخی داشته است و سبب شده تا خنده بر روی لبان مخاطبین این گفتگو بنشیند. اما دسته ای دیگر از کاربران عنوان کردند که رامبد جوان با این حرکت حساسیت خود را نسبت به نگار جواهریان در لایو او با احسان کرمی آشکار کرده و غیرت او به جوش آمده است. به گفته این دسته از کاربران، رامبد جوان بر روی همسر خود بسیار حساس است و این را در برنامه خندوانه نشان داده است. عده ای از کابران عنوان کردند که احسان کرمی بسیار شبیه رامبد جوان شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала