آمریکا به دنبال ذخیره سازی صدها میلیون بشکه بیشتر نفت است

© Depositphotos.com / Mic1805آمریکا به دنبال ذخیره سازی صدها میلیون بشکه بیشتر نفت است
آمریکا به دنبال ذخیره سازی صدها میلیون بشکه بیشتر نفت است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات آمریكا در حال بررسی احتمال خروج از بازار برای ذخیره چند صد میلیون بشكه نفت هستند.

به گزارش اسپوتنیک، منوچین در نشستی در کاخ سفید گفت: وزیر نیرو با بردن نفت به ذخیره استراتژیک و دریافت پرداخت ظرفیت ذخیره سازی ، کار برجسته ای انجام داد.

اگر آمریکا واردات نفت عربستان را متوقف کند، کل سیستم نفتی از بین می رود - اسپوتنیک ایران
اگر آمریکا واردات نفت عربستان را متوقف کند، کل سیستم نفتی از بین می رود

ما همچنین در مورد امکان ذخیره چند صد میلیون بشکه بیشتر در حال بررسی هستیم. به گفته وی، "گزینه های زیادی" در حال مطالعه است.

دونالد ترامپ به نوبه خود گفت، كه ایالات متحده "ظرفیت های عظیمی" برای ذخیره نفت دارد.

روز چهارشنبه، بلومبرگ گزارش داد كه شركتهای نفتی آمریكا، به دلیل كاهش تقاضا، فاقد فضای لازم برای ذخیره مواد اولیه هستند و شروع به ذخیره نفت در ذخایر نفتی استراتژیک ملی (SPR) کردند.

در ماه آوریل، 1.1 میلیون بشکه برای ذخیره تحویل داده شد. در اوایل ماه جاری وزارت انرژی ایالات متحده با چندین شرکت قرارداد برای اجاره فضای ذخیره سازی برای حدود 23 میلیون بشکه نفت انعقاد کرد. این آژانس یادآور می شود که بیشتر نفت در ماه می و ژوئن تحویل داده می شود.

در عین حال، شرکت ها می توانند پس از کسر مقدار کمی برای تأمین هزینه های ذخیره، برنامه ریزی کنند تا نفت خود را تا مارس 2021 بازگردانند. توافق ها بین شرکت ها و وزارت انرژی ایالات متحده در میان افت شدید قیمت نفت در هفته های اخیر به توافق رسیده است. این وزارتخانه در 14 آوریل گفت که مذاکرات با نه شرکت نفتی آمریکا را برای انعقاد قراردادها آغاز کرده است تا ظرفیت آنها را در ذخیره ملی تأمین کند.

قیمت معاملات آتی ماه مه برای نفت وسترن تگزاس اینترمدیت آمریکا در 20 آوریل برای اولین بار در تاریخ به ارزش های منفی سقوط کرد.

به نقل از بازار بورس نیویورک به منهای 40.32 دلار در هر بشکه رسید. این سقوط به دلیل تقاضای ضعیف برای نفت و سرریز بیش از حد مراکز ذخیره سازی نفت در ایالات متحده ایجاد شده است.

پس از آن رئیس جمهور دستور داد كه طرحی را برای حمایت از شركتهای نفت و گاز آمریكا تهیه كند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала