به روی صحنه آمدن مدافعان زیبایی در جامعه ایران + عکس

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر Участница конкурса делает прическу на манекене во время чемпионата России по парикмахерскому искусству в Ростове-на-Дону
Участница конкурса делает прическу на манекене во время чемпионата России по парикмахерскому искусству в Ростове-на-Дону - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آرایشگاه هایی که با لقب مدافعان زیبایی سعی در آغاز فعالیت های خود در شرایط قرنطینه دارند!

به گزارش اسپوتنیک، مدافعان زیبایی لقبی است که برخی از آرایشگرها برای خود برگزیدند تا بوسیله آن دوباره بتوانند شروع به فعالیت نمایند.

View this post on Instagram

A post shared by 🇮🇷رسانه ایران ماندگار🇮🇷 (@irmakhabar) on

 این در حالی است که آرایشگاه ها بعنوان مشاغل پر خطر محسوب میشوند و اجازه فعالیت ندارند. اما این روزها با القابی عجیب خود را به عنوان مدافع زیبایی معرفی و در خدمت انتشار ویروس کرونا هستند.

یک آرایشگاه زنانه با انتشار عکسی از آرایشگرهای خود با لباس ضد کرونا که کادر درمانی آن را بر تن می کنند سعی در تبلیغ و تشویق مردم به حضور در آرایشگاه خود دارد.

 

View this post on Instagram

A post shared by Faeze (@faeze.kh1361) on

این آرایشگاه معتقد است که شروع فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه کرده است. اما کاربران معتقدند که کار مدافعان زیبایی جزو مشاغل پر خطر است و موجب انتقال ویروس کرونا به افراد بیشتری می شود.
به گفته بسیاری از کاربران، القاب زیبا و لباس های متفاوت هم نمی تواند قانون قرنطینه را نقض کند و شغل این عزیزان جزو مشاغل پرخطر است و هر چه سریعتر باید درب این آرایشگاه و امثال آن بسته شود.
به گفته این دسته از کاربران، شرایط هنوز مناسب شروع کار نیست و موج دوم شیوع بیماری کرونا در حال شروع شدن است. لذا سلامتی خود و مردم خیلی مهم تر از درآمد و زیبایی است و واقعا مدافعان زیبایی معنا ندارد.هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала