اولین تمرین رژه هوایی در روسیه به مناسبت روز پیروزی بر آلمان نازی + فیلم

© Sputnik / Sergei Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر اولین تمرین رژه هوایی در روسیه به مناسبت روز پیروزی بر آلمان نازی + فیلم
اولین تمرین رژه هوایی در روسیه به مناسبت روز پیروزی بر آلمان نازی + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اولین تمرین رژه هوایی به مناسبت 75 ـ مین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی در شهر کالینینگراد توسط خلبانان نیروی هوایی ناوگان روسیه در دریای بالتیک برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد  تمرین رژه پیروزی بر آلمان نازی در شهر کالینینگراد در تاریخ 28 آوریل برگزار شد و 20 فروند هواپیما و بالگرد  از جمله  جنگنده های سوخو ـ 27  و Su-30 SM و همچنین بمب افکن های Su-24M ، بالگردهای Mi-24 و Mi-8 و همچنین بالگردهای ضد زیردریایی و امداد رسانی   Ka-27 و KA-27PS در آن شرکت کردند.

خلبانان روسیه قصد دارند تا روز  9 ماه مه تمرین دیگری را بر فراز شهر کالینینگراد برگزار کنند. قرار است تمرینات  عمومی رژه هوایی به افتخار پیروزی بر آلمان نازی  30 آوریل و 7 مه برگزار شود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  28 آوریل اعلام کرد 9 ماه مه به افتخار پیروزی بر فاشیسم رژه هوایی با حضور هواپیماها و بالگردها برگزار می شود.  رهبر روسیه افزود: عصر همان روز در مراکز شهرهای روسیه مراسم نور افشانی به افتخار 75 مین سالگرد پیروزی برپا خواهد گردید . پوتین تأکید کرد  هرچند مردم روسیه این جشن را در قرنطینه خانگی در رابطه با شیوع کرونا برگزار خواهند کرد،  تمام  مراسم برنامه ریزی شده از جمله رژه در میدان سرخ مسکو و راهپیمایی "ارتش جاویدان" دیرتر و پس از بهبود اوضاع در رابطه با  شیوع بیماری هولناک کرونا و در شرایط کاملا بی خطر برای جنگ دیدگان کهنسال انجام  خواهند شد.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала