لباده‌ی گلبهی رنگ مجری روحانی در ویژه برنامه رمضان +عکس، ویدئو

© Fotolia / Andrey Burmakinتلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای
تلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران به تصویر کارشناس و مجری برنامه «دعوت» که لباده‌ای گلبهی رنگ به تن داشت واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ویژه برنامه «دعوت» که برای پنجمین سال متوالی به مناسبت ماه رمضان هر شب قبل از افطار از شبکه یک تلویزیون ایران به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز با حضور حجت الاسلام محمد برمایی به عنوان مجری و کارشناس برنامه به روی آنتن می‌رود. اما پس از پخش برنامه اخیر به علت پوشش و رنگ لباس متفاوت مجری روحانی، این برنامه و مجری آن مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. کاربران تصاویری از مجری برنامه در صفحات اجتماعی منتشر می‌کنند و به پوشش متفاوت او با لباده گلبهی اشاره می‌کنند و از آن انتقاد می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by @titreemroz on

بسیاری از کاربران با نظرات متفاوت و حتی طنزگونه نسبت به رنگ لباس این روحانی واکنش نشان می‌دهند و این اتفاق را در نوع خود جالب و کم‌نظیر می‌دانند و اهمیت اینکه یک روحانی با رنگ لباس روشن و شاد در تلویزیون اجرا داشته باشد را بسیار فراوان می‌دانند اما آنها عنوان می‌کنند چرا اگر کسی تا چند سال پیش و یا حتی در حال حاضر با لباسی به این رنگ به مسجد برود گویی کار زشت انجام داده و نگاه‌های زیادی بر روی او سنگینی خواهد کرد. این کاربران آرزو می‌کنند که ای کاش تکامل و پیشرفتی که در جامعه روحانیت به چشم می‌خورد در غیر روحانیت در جامعه و تلویزیون نیز پذیرفته شود.

View this post on Instagram

A post shared by برنامه تلویزیونی دعوت (@davat_tv1) on

اما به دنبال این واکنش‌ها تهیه‌کننده برنامه «دعوت» با انتشار تصویر واقعی، نسبت به این موضوع و حاشیه‌سازی‌های مربوط به این ماجرا واکنش نشان داد و عنوان کرد: «ماجرا از این قرار است که در تصویر منتشر از این روحانی در فضای مجازی، رنگ لباس او به صورتی تغییر یافته بود و برخی مخاطبان در فضای مجازی نسبت به این نوع پوشش انتقاد کرده و آن را مسخره کردند؛ این در حالی است که این روحانی در برنامه تلویزیونی لباس قهوه‌ای رنگ به تن داشته است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала