آغاز جشن «روبان سنت جورج» به مناسبت 75اُمین سالگرد پیروزی بر فاشیسم

© AFP 2023 / Kirill Kudryavtsevآغاز جشن «روبان سنت جورج» به مناسبت 75اُمین سالگرد پیروزی بر فاشیسم
آغاز جشن «روبان سنت جورج» به مناسبت 75اُمین سالگرد پیروزی بر فاشیسم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امسال از 4 تا 9 ماه مه به صورت این جشن به صورت آنلاین و آفلاین توسط شرکت کنندگان در انجمن عمومی داوطلبان پیروزی برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک، شروع کارزار سالانه "روبان سنت جورج" 15 سال است که توسط خبرنگاران اجرا می‌ شود، در سال جاری از 4 تا 9 ماه مه به صورت آنلاین و آفلاین توسط شرکت کنندگان در انجمن عمومی داوطلبان پیروزی برگزار می ‌شود.

شماری از خبرنگاران که در این کارزار شرکت کرده اند می ‌گویند: «روبان سنت جورج» نشانی است که همه را در کنار یکدیگر متحد می‌ سازد. اما آماده سازی این کارزار در شرایط کنونی بسیار دشوار است. ما در خانه می مانیم، می دانیم که این مهم است، اما سخت است که در شرایط کنونی «روبان سنت جورج» را به لباس خود بچسبانیم و بیرون برویم تا چهره ها و لبخندهای کسانی را ببینیم که از این روز مانند ما تجلیل به عمل می‌آورند. اما این رسم پابرجا می‌ ماند.

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و ایران برای مقابله با کروناویروس
 - اسپوتنیک ایران
گفتگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و ایران برای مقابله با کروناویروس

امسال کمپین سنت جورج ریبون از 4 تا 9 ماه مه در قالب های آنلاین و آفلاین توسط شرکت کنندگان در انجمن عمومی عمومی روسی "داوطلبان پیروزی" با هماهنگی روس پاتریوت سنتر و پشتیبانی اطلاعاتی از «روسیه امروز» برگزار می شود و انتظار می رود همه مناطق روسیه را تحت پوشش خود قرار دهد.

انتظار می رود همه مناطق روسیه را تحت پوشش خود قرار دهد. روسیه امروز بطور خاص در حال تحویل 50،000 نفری از روبان های سنت جورج در حال حاضر آماده برای داوطلبان مسكو برای تحویل سالمندان و كم تحرک پایتخت است كه در خط داغ قرار دارند و از خرید داروهای و محصولات غذایی به عنوان بخشی از کمپین ما با هم کمک می خواهند.

گفته می ‌شود شهروندان کهن ‌سال شهر مسکو مجموعه «سی‌دی‌هایی» را با ضبط صدا از آهنگهای سالهای جنگ و رمان های والنتین کاتاف و یوری بوندارف دریافت خواهند کرد، که بطور خاص برای 75 اُمین سالگرد پیروزی ایجاد شده است.

علاوه بر این، در شهرها، این نوارها در فروشگاه‌ های مواد غذایی و ایستگاه های پمپ بنزین مجاز به فعالیت در دوران قرنطینه، توزیع می شود.
از سویی هم آژانس خبری «روسیه امروز» از خوانندگان و شرکای خود برای پیوستن به این اقدام با افزودن «روبان سنت جورج» در شبکه‌های اجتماعی و آرم‌های شرکت خود دعوت می کند.
یادآوری می‌کنیم که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه رسم و گذشت روز پیروزی بر فاشیزم را به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به تعویق انداخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала