افشای رژیم غذایی کیم جونگ اون که باعث افزایش وزنش شد

© REUTERS / Kyodoآزمایشات جدیدترین سلاح پیشرفته در کره شمالی
آزمایشات جدیدترین سلاح پیشرفته در کره شمالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرآشپز پیشین رهبر کره شمالی کیم جونگ اون، ترجیحات غذایی این سیاستمدار را فاش کرد که باعث شده وزن او به 127 کیلوگرم افزایش پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، کنجی فوجیموتو سرآشپز پیشین رهبر کره شمالی کیم جونگ اون، اعلام کرد: در سال 2015 کیم جونگ اون می توانست عصر هنگام دو بطری شامپاین کریستال را با قیمت 175 پوند بنوشد و با هر بطری استیک گرانبهای کوبه (گوشت گاو با کیفیت عالی از گاو سیاه ژاپنی) را با پنیر اممنتال بخورد. علاوه بر این، او خود را از غذاهای پر کالری مانند فوا گرا و گوشت گاو واگیو دور نکرد، که می توانست تا 240 پوند هزینه داشته باشد.

انتشار دومین نامه رهبر کره شمالی در اوج شایعات - اسپوتنیک ایران
انتشار دومین نامه رهبر کره شمالی در اوج شایعات

فوجیموتو همچنین افزود: رهبر کره شمالی طرفدار سوپ لذیذ باله کوسه است.

مشخص است که در سن 36 سالگی کیم جونگ اون وزن 127 کیلوگرم دارد و از چاقی رنج می برد. گمان می رود، که ترجیحات غذایی او و عدم رعایت رژیم غذایی می تواند دلیل این باشد که وی در 12 آوریل مجبور به جراحی قلب شد.

در ماه آوریل، پزشکان توصیه کردند که وزن خود را کاهش دهید تا خطر ابتلا به عفونت کرونا ویروس کاهش یابد.

براساس آمارهای مرکز ملی ممیزی و تحقیقات مراقبت های ویژه (ICNARC)، سه چهارم از بیماران انگلیس که به "کووید-19" مبتلا شده اند دارای اضافه وزن یا چاقی بودند. به گفته راب اندروز استاد غدد درون ریز، گردش هوا در ریه های فرد هنگام افزایش وزن بدتر می شود، که می تواند منجر به تعدادی از بیماری ها گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала