جاز و اهمیت گفتگو در مقابله با کرونا

© Sputnik / Evgenya NovozheninaKoktebel Jazz Party
Koktebel Jazz Party - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همکاری و گفتگو می تواند مهمترین شرط در پیروزی نهایی بر شیوع همه‌گیر «کووید-19» باشد.

به گزارش اسپوتنیک، برگزاری جشنواره «دکتر جاز پارتی»( Doctor Jazz Party)، نشانگر آن است که همکاری و گفتگو بین کشورهای مختلف، می تواند پیروزی نهایی بر این بیماری همه‌گیر را برای جهانیان به ارمغان آورد.

کریل دمیتریف رئیس بنیاد سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه اعلام نمود که فستیوال موسیقی جاز، جشنواره آنلاین جاز را در حمایت از بیمارستان‌های روسیه و کارمندان آن‌ها برگزار می کند. «راسیا سودنیا»، گروه رسانه‌ای «مکعب سرخ»، فستیوال بین‌المللی جاز Koktebel Jazz Party تحت حمایت مستقیم بنیاد نامبرده و ائتلاف مبارزه با »کووید-19»، سازماندهندگان این جشنوراه هستند.

بنیاد سرمایه‌گذاریهای مستقیم روسیه در برگزاری جشنواره آنلاین به حمایت از پزشکان و پرستاران که هر روز جان خود را در این مبارزه به خطر می اندازند در این طرح شرکت دارد. این طرح خیریه بین‌المللی نشانگر آن است که همکاری و گفتگو بین کشورهای مختلف می‌تواند مهمترین شرط برای پیروزی نهایی بر بیماری همه‌گیر باشد.

​در این جشنواره موزیکال جاز، نوازندگان جاز از روسیه و جهان هنرنمایی خواهند بود. دمیتری کسیلیف بنیان گذار فستیوال جاز متذکر شد که روسیه همبستگی خود با کل جهان در نبرد سخت با کروناویروس را اعلام می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала