کریمه 75 مین سالگرد روز پیروزی را چگونه جشن می گیرد؟

© Sputnik / Somayeh Pasandideکریمه 75 مین سالگرد روز پیروزی را چگونه جشن می گیرد؟
کریمه 75 مین سالگرد روز پیروزی را چگونه جشن می گیرد؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جشن 9 مه در کریمه به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی اکسنف رئیس جمهور کریمه ، در خصوص برگزاری جشن روز پیروزی و 75 مین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی سخن گفت.

روسیه موشک پیروزی را به فضا پرتاب کرد - اسپوتنیک ایران
روسیه "موشک پیروزی" را به فضا پرتاب کرد

اکسنف خاطرنشان کرد: جشن 9 مه به صورت آنلاین برگزار می شود. رئیس جمهور کریمه تأکید کرد: قطعاً قالب این جشن تا حد امکان از راه دور خواهد بود، اما اهالی کریمه قهرمانان خود را می شناسند و ما راهی پیدا خواهیم کرد که از جانبازان و بازماندگان جنگ بزرگ میهنی بخاطر تلاش هایشان تشکر کنیم.

هفته آینده برنامه ویژه جشن پیروزی در کریمه تدوین خواهد شد. به گفته آکسنوف با در نظر گرفتن نتایج دیدار رئیس جمهور فدراسیون روسیه با روسای مناطق برنامه ریزی در خصوص نحوه برگزاری این جشن اعلام خواهد شد.  رژه روز پیروی به تاریخ دیگری موکول می شود. ولادیمیر پوتین در این خصوص گفت: "ما قطعاً تمام مراسمات گذشته را به افتخار روز پیروزی در سال 2020 برگزار خواهیم کرد، یک رژه در مسکو و راهپیمایی هنگ جاویدان برگزار می شود." به دلیل شیوع بیماری کروناویروس، رژه بزرگ 9 می در سالروز پیروزی روسیه در جنگ جهانی دوم را به تاریخ دیگری موکول می کنند. رئیس جمهور خطاب به شرکت کنندگان این مراسم گفت: "من احساسات شما را درک می کنم، مقامات همه کارها را انجام می دهند تا سلامتی شما حفظ شود".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала