عاشقانه‌ها و روایت عشق زوج سالخورده خندابی +عکس، ویدئو

© Fotolia / Oneinchpunchازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس
ازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با انتشار تصاویر عاشقانه زوجی سالخورده‌ در فضای مجازی این زوج مورد توجه قرار گرفتند و گزارشی از زندگی آنان تهیه شد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر تصاویری از زوجی سالخورده ساکن روستای سوزان از توابع خنداب در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت؛ این موضوع سبب شد که گزارشی از این زوج عاشق تهیه شود و دقایقی از زندگی پر از عشق آنان از تلویزیون ملی پخش شود.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

ماجرای تصاویر پر مهر و عشق این زوج از آنجایی شروع می‌شود که ترنج خانم به همراه همسرش با علائم سرفه به بیمارستان مراجعه می‌کند تا تست کرونا دهد، کادر درمانی بیمارستان نیز به او یک ماسک می‌دهند اما او چون نمی‌خواهد همسرش بیمار شود آن را به صورت همسرش می‌زند که تصاویر این اتفاق مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از آنان از عشق مثال‌زدنی و بی‌پایان این زوج می‌گویند که در روزهای سخت کرونایی و با وجود همه‌ی مشکلات همچنان عاشقانه در کنار هم زندگی می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران بسیاری ضمن آرزوی سلامتی و زندگی شاد برای این زوج کهنسال، عنوان می‌کنند این عشق تحسین‌برانگیز است و این زوج جمله‌ی به پای هم پیر شدن و زندگی پر از عشق داشتن را ترجمه کرده‌اند. کاربران معتقدند عشق‌های قدیم این چنین خالص و بی‌ریا و جاودانه بوده‌ است و بسیار با عشق‌های امروزی تفاوت دارد اما جوانان باید زندگی پر از مهر و عشق‌ورزی این بزرگان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

برخی از کاربران به ابراز علاقه‌های سطحی و عشق‌های پوشالی این روزها در میان جوانان اشاره می‌کنند و معتقدند باید برای جوانان آموزش‌هایی در نظر گرفت تا روابط زوجین بهتر از پیش شود و آمار رو به رشد طلاق کاهش یابد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала