اجرای قطعه امیدواران به پاس تلاش‌های کادر درمان +ویدئو

CC0 / Pixabay / اجرای قطعه امیدواران به پاس تلاش‌های کادر درمان +ویدئو
اجرای قطعه امیدواران به پاس تلاش‌های کادر درمان +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هنرمندان موسیقی با اجراهای متفاوت برای تشویق مردم به ماندن در خانه و قدردانی از کادر درمان در فضای مجازی و خیابان فعالیت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا عصار خواننده موسیقی پاپ ایران یکی دیگر فعالان عرصه‌ی موسیقی‌ست که برای سپاس از تلاش‌های بی‌وقفه و کار طاقت‌فرسای کادر درمان قطعه موسیقایی «امیدواران» را در خانه اجرا کرد. این هنرمند با انتشار این قطعه در صفحه اینستاگرام خود آن را به اعضای کادر درمان تقدیم کرد و گفت این روزهای سخت و این بیماری عجیب و غریب باعث شد مردم دنیا بیشتر از قبل به وظیفه خطیر کادر درمانی پی ببرند؛ و بسیاری از این عزیزان بیش از یک ماه از خانواده خود دور مانده‌اند تا پاسدار سلامت ما باشند. او از طرف خود و مخاطبانش برای قدردانی از زحمات کادر درمانی و تمام کسانی که این روزها در هر سمت و لباسی مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند قطعه امیدواران را پیشکش آنان کرد و برای جانباختگان این بیماری طلب مغفرت و به تمامی بازماندگان تسلیت گفت.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران اجرای زیبای عوامل نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی و اجرای سرود عربی توسط جوانان عرب در اهواز را نیز به اشتراک می‌گذارند و معتقدند بسیارند افرادی که در تلاشند تا به نوبه خود و در حد توان از تلاش‌های بی‌وقفه مدافعان سلامت قدردانی کنند. این کاربران اقدامات و اجراهای زیبا را بسیار انرژی‌بخش عنوان می‌کنند اما معتقدند بهترین تشکر از کادر درمان رعایت مسائل بهداشتی فردی و اجتماعی است تا باری از دوش آنان برداشته شود.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

غالب کاربران عنوان می‌کنند این روزها بسیارند هنرمندان موسیقی که با اجرای کنسرت به صورت مجازی و اجرا در خانه باعث شادی مردم می‌شوند و مهم نفس عمل است که برای کمک به روحیه دادن مردم تلاش می‌کنند تا با در خانه ماندن باری از دوش کادر درمانی برداشته شود و با قطع زنجیره‌ی کرونایی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала