اینستاگرام صفحه خواننده جنجال آفرین ایرانی را دوباره بست

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صفحه اینستاگرام امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی که در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده بود، با ریپورت کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریات ایران، این اتفاق پس از آن رخ داد که این خواننده جنجالی ساکن ترکیه در چند استوری نوشت که قصد دارد «حرم‌سرای سلطان» راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرمسرای» او بیایند.

بامداد امروز کاربری که ادعا می‌شود مدیر برنامه امیرحسین مقصودلو (تتلو) است، تصویری در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌دهد اینستاگرام به دلیل فعالیت‌های غیراخلاقی صفحه این خواننده خارج نشین ایرانی را مسدود کرده است

حالا صفحه تتلو در اینستاگرام  با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور از دسترس خارج شده است. همچین پیج دوم و جایگزین تتلو که مربوط به برنامه‌ها و تصاویر کنسرت‌های او بود هم بسته شد، این خبر را مدیر برنامه‌های تتلو تایید کرد.

برخی دلیل بسته شدن این صفحه را سخنان و اقدامات خلاف اخلاق او منجمله دیدگاهش در مورد ایجاد رابطه با دختران زیر سن قانونی دانسته اند و از اقدام هماهنگ فعالین حقوق بشر برای مسدود شدن صفحه این خواننده حاشیه ساز گفته اند. برخی نیز معتقدند که گزارش جمعی هواداران پرسپولیس و علی کریمی سبب مسدود شدن این صفحه شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала