چگونه موی سر خود را در خانه کوتاه کنیم؟

© REUTERS / Ibraheem Abu Mustafaچگونه موی سر خود را در خانه کوتاه کنیم؟
چگونه موی سر خود را در خانه کوتاه کنیم؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احتمالا در این مدت که در قرنطینه بودند موهای شما بلند و یا نامرتب شده است ولی سالن های زیبایی به دلیل شیوع کرونا بسته شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، احتمالاً اکنون دیگر وقت آن رسیده است که خودتان دست بکار شوید و موهای خودتان را در خانه کوتاه کنید. کوتاه کردن مو سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد و توصیه ها جهانی نیستند و برای هر شخصی متفاوت می باشد، اما دست کم به شما کمک می کند حداقل اصول را بفهمید و درک کنید از کجا باید شروع کنید.

وقتی موهای خود را در خانه کوتاه می کنید، خیلی وقتها ممکن است نتیجه بسیار غیرمنتظره باشد و با آن چیزی که مدنظرشما است بسیار متفاوت باشد، شما می توانید موارد بسیار زیادی از پشیمانی کاربرانی را در اینترنت پیدا کنید که دست به قیچی شده اند.

قبل از اینکه بخواهید تغییرات اساسی در مدل موهای خود ایجاد کنید سعی کنید اول چند تغییر موقت انجام دهید و نتیجه آن را ببنید. بعضی اوقات هنگام اصلاح موهایتان می توانید از خرابکاری های کوچک در موهایتان چشم پوشی کنید چون بلاخره آنها بعد از مدتی درست می شوند ولی خرابکاری های اساسی خیلی به چشم می آیند و به این زودی هم درست نخواهند شد به همین خاطر از تغییرات کم در موهایتان شروع کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала