اولین واکنش سحر قریشی به حواشی رفتارش با پاکبان +ویدئو، عکس

اشتراک
برخورد توهین‌آمیز سحر قریشی با یک پاکبان واکنش‌ها و حواشی بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار ویدئویی از رفتار توهین‌آمیز سحر قریشی بازیگر تلویزیون و سینمای ایران با یک پاکبان در فضای مجازی، موجی از انتقادات کاربران در صفحات اجتماعی به راه افتاد. در این ویدئو بانوی بازیگر به هنگام عبور از کنار پاکبان به همرنگ بودن لباسش با او اشاره می‌کند و وقتی در کنار او می‌ایستد که با او عکس بگیرد، پاکبان از او می‌خواهد که برود اما او با خنده می‌گوید: «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو... ..»

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق و پیگیری شکایت مدیریت شهری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم ‌آن می‌رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.»

View this post on Instagram

A post shared by مجید فراهانی (@majid.farahani_) on

و اما خانم بازیگر در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا آمدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته‌ی خود را فراموش نمی‌کنم. مدتی است که به کلمه «برو» حساس شده‌ام! بخاطر اینکه اطرافیانم به من توصیه می‌کنند که از ایران بروم و وقتی این پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که به من می‌گفت «برو».
و قسم می‌خورم قصد اهانت به ایشان را نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوتفاهم کوچک نیست.»

View this post on Instagram

A post shared by ادامه میکس ها همینجاست😊😍 (@bazigaran.iraani) on

کاربران بسیاری از رفتار سحر قریشی به تندی انتقاد کردند و معتقدند این قبیل رفتارها خارج از عرف جامعه است و سلبریتی‌ها باید با دقت بیشتری رفتار کنند تا نه تنها به دیگران توهین نشود بلکه الگویی باشند برای سایرین. کاربران عنوان می‌کنند ‏لباس پاکبان‌های عزیز که در این روزهای کرونایی، چهره شهر را پاکیزه نگه‌ داشته‌اند، به رنگ شرافت و غیرت است و بعید است با رنگ دیگری سِت شود. آنها رفتار خانم بازیگر را رفتاری طبقاتی، توهین‌آمیز و غیرانسانی می‌دانند.
اما گروهی از کاربران از افرادی که بدون مکث خانم بازیگر را قضاوت کردند انتقاد می‌کنند و معتقدند چرا در جامعه ایران افراد برای خود حکم می‌کند و دیگران را تنها از زاویه دید خود می‌بیند؛ این کاربران با انتقاد از پرویز پرستویی و سام درخشانی عنوان می‌کنند چهره بودن دلیلی بر قضاوت دیگران نیست.

View this post on Instagram

A post shared by اخبار و حواشی از نگاه دیگر (@lotus_vid) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала