کارشناسان امنیت سایبری توصیه کردند از برنامه زوم استفاده نکنید

© REUTERS / DADO RUVICکارشناسان امنیت سایبری توصیه کرد از زوم استفاده نکنید
کارشناسان امنیت سایبری توصیه کرد از زوم استفاده نکنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکتی که در زمینه جلوگیری از حملات سایبری تخصص دارد، به کاربران توصیه کرد تا خدمات کنفرانس ویدیویی زوم را استفاده نکنند و به جای آن از نرم افزارهای مشابه دیگر استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک،  شرکت بین المللی Group-IB، که در زمینه جلوگیری از حملات سایبری تخصص دارد، به کاربران توصیه کرد تا خدمات کنفرانس ویدیویی زوم را استفاده نکنند و به جای آن از نرم افزارهای مشابه دیگر استفاده کنند.

کارشناسان شرکت Group-IB گفتند: زوم به دلیل مسائل امنیتی هر روز انتقادات زیادی را دریافت می کند. کاربران از انتقال داده های خود به فیس بوک، درز فیلم ها و اطلاعات تماس شکایت دارند. در ایالات متحده، دادخواستی علیه زوم بخاطر نقض حریم خصوصی کاربران مطرح شده است.

کارشنان این شرکت افزودند: "توسعه دهندگان زوم گفتند که آنها به مدت سه ماه بر امنیت متمرکز شده اند و منحصراً به "پر کردن حفره ها" مشغول خواهند بود. با این حال توصیه می کنیم به جای استفاده از زوم از برنامه های مشابه استفاده کنید مثل: Google Meet ،GoToMeeting یا سرویس WebEx از سیسکو و اگر به همه عملکردهای کنفرانس ویدیویی نیاز ندارید و صدا کافی است از Signal استفاده کنید."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала