پدر شدن ارسطوی سریال پایتخت +عکس

اشتراک
تشکر احمد مهرانفر از همه به علت تبریکات پدر شدنش!

به گزارش اسپوتنیک، احمد مهرانفر بازیگر ایرانی که بیشتر مردم او را با نام ارسطو در سریال پایتخت می‌شناسند، خبر از پدر شدن خود داد!

او به مناسبت تولد فرزندش به نام نیک نوشت که "پس از این شعور زیستن خواهی داشت شعور زنده ماندن، شعور فرار از مرگ ناخودآگاهی پیشرفته و پر احساس تو هستی واگر به هستی پیوستی ،هستی نگران نباش تو هستی تو هستی،نه نبوده ای و نه نخواهی نبود هیچوقت... حالا دیگر انسانی در عالی ترین مرتبه حیات ایستاده ای عالی ترین مرتبه جسم و روح می توانی خوب باشی می توانی بد... پس حالا که انسانی انسان باش، کسی را نکُش، نه خودش را ، نه عقیده اش را، نیک باش چون نامت فرزندنیکم، نیک عزیزم در این روزهای کرونایی قدمت نیک"

بسیاری از سلبرستی ها و کاربران پدر شدن این بازیگر ایرانی را تبریک گفته و برای او و خانواده اش آرزوی بهترین ها را دارند.
احمد مهرانفر نیز در جواب تبریکات پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و از همه تشکر کرد. او عنوان کرده است که "

دوستان جان ،عزیزان دل

سپاس از پیامهای تبریک پر مهرتون"

عده‌ای از کاربران نیز با دیدن فرزند او به یاد نقش جالب احمد مهرانفر در فیلم خجالت نکش افتادند که در باب فرزند آوری عبارت ما می توانیم را استفاده می کرد.

View this post on Instagram

A post shared by parsiwod (@parsiwod) on

کاربران بسیاری از اینکه او بارداری همسرش را در شبکه‌های اجتماعی جار نزده است و به یکباره خبر تولد فرزندش را بیان کرده است، او را تحسین کردند. عده‌ای از کاربران معتقدند که نام پسر احمد مهرانفر بسیار زیباست اما صدا زدن شخص با این نام کمی سخت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала