وزیر رفاه ایران، زمان واریز وام یک میلیونی کرونا را اعلام کرد

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس گفته های محمد شریعتمداری، وزیر رفاه ایران قرار است وام یک میلیون تومانی کرونا با اقدام بانک مرکزی کشور از ظهر فردا به حساب اشخاصی که متقاضی دریافت وام بودند واریز شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران اعلام کرد: پس از بررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی ویژه کرونا، ظهر امروز لیست 17،153،021 سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود. واریز درخواست های دریافتی پس از امروز نیز از دهم اردیبشهت ماه انجام می شود.

جزییات وام های 5 و 10 میلیون تومانی به اقشار آسیب پذیر ایران اعلام شد - اسپوتنیک ایران
جزییات وام های 5 و 10 میلیون تومانی به اقشار آسیب پذیر ایران اعلام شد

پرداخت وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر یکی از برنامه های حمایتی دولت ایران در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور است که متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را پیامکی به وزارت رفاه اعلام کنند. وزارت رفاه از ساعت 22 روز چهارشنبه 27 فروردین پیامکی با مضمون «سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره 6369 ارسال فرمایید.» به شماره همراه سرپرستان خانوار که ارسال کرده است.

پس از ارسال پیامک‌ها، سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه 7 اردیبهشت فرصت دارند فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود به وزارت رفاه (6369) پیامک کنند. سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره 6369 پیامک با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد را دریافت می‌کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفته: طبق برنامه‌ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود.برخی از سرپرستان چند سیم کارت دارند که برای تمام سیم کارت ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم کارت ندارند2.5 میلیون سرپرست هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала