ربات کشنده روسی "میکر" در سال آینده آماده می شود

© Sputnik / Aleksander Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر ربات کشنده روسی "میکر" در سال آینده آماده می شود
ربات کشنده روسی میکر در سال آینده آماده می شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پروژه ربات کشنده روسی "میکر" که برای اولین بار در اکتبر 2019 ارائه شد، در سال 2021 به پایان می رسد.

.به گزارش اسپوتنیک به نقل از رئیس شورای علمی و فنی، معاون مدیر کل بنیاد تحقیقات پیشرفته ویتالی دیویدوف، ربات کشنده روسی "میکر" در سال آینده آماده می شود

این متخصص گفت: "این ربات تصمیم می گیرد که چگونه با توجه به فاصله زمینی، به سمت هدف حرکت کند".

ربات - اسپوتنیک ایران
ربات‌های ماری + ویدئو

داویدوف خاطرنشان كرد: تا به امروز "میكر" قادر است با اسلحه های كوچك كار كند و اهداف زمینی و هوایی را از بین ببرد و در آینده ای نزدیک دستگاه به همراه پرتاب نارنجك آزمایش می شود. به زودی این دستگاه قادر خواهد بود به هواپیماهای بدون سرنشین مجهز شود.

پیش از این در خبرها آمده بود که لگ سالیکوف، فرمانده نیروی زمینی ارتش روسیه اعلام کرد که فعالیت ساخت ربات نوع سنگین و متوسط "اشتورم" و "سوراتنیک" آغاز شده است. سالیکوف گفت:در حال حاضر، مرحله طراحی آزمایشی در زمینه ایجاد سیستم رباتیک نوع سنگین و متوسط "اشتورم" و "سوراتنیک" آغاز شده است. وی خاطرنشان کرد، استفاده از این تجهیزات برای اهداف نظامی و همچنین استفاده عملی از آنها منجر به تغییر در نظم و روشهای حل وظایف تاکتیکی واحدهای تسلیحاتی می شود. به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش روسیه، در آینده نزدیک آزمایش مدل های مدرن و پیشرفته تسلیحات زرهی به پایان می رسد و به وارد مرحله تحویل به تانک جدید "T-90M" و خودروهای پیاده نظام اضافه می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала