اولویت کشور شکست کرونا

© Sputnik / SHA مجلس ایران
 مجلس ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مجلس: افراد در این شرایط از فکر کردن به اهداف سیاسی خود پرهیز کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام نمود که تمامی مسئولین در شرایط کنونی باید اولویت را بر شکست کرونا قرار دهند و افراد در این شرایط از فکر کردن به اهداف سیاسی خود پرهیز کنند.

محمد قمی درباره تاثیر کرونا بر فضای سیاسی کشور و درس‌های کرونا برای سیاستمداران جهان گفت:«کرونا نه تنها در کشور ما بلکه در تمام جهان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر زیادی داشته که به وضوح در دوران پساکرونا شاهد آن خواهیم بود. این ویروس بر اقتصاد نیز تاثیرگذار بوده است و می بینیم که بسیاری از فعالان اقتصادی دچار خسارت های زیادی شدند.

سیاست آمریکا بدون دشمن خواندن کشورها سازنده تر خواهد بود - اسپوتنیک ایران
سیاست آمریکا بدون دشمن خواندن ایران سازنده تر خواهد بود

در عرصه بین الملل برخی از کشورها به هیچ وجه به نابودی ویروس کرونا توجهی ندارند و فقط به فکر منافع و اهداف سیاسی خود هستند، برای مثال آمریکا، اسرائیل و عربستان در یمن و فلسطین آتش افروزی می کنند، آن ها کشور ما را تحریم کرده و برای جلوگیری از ارسال اقلام پزشکی و دارویی به ایران برخی کشورها را تحت فشار قرار می دهند.

اسرائیل و آمریکا به جای یاری رساندن برای از بین بردن کرونا درصدد تحقق اهداف سیاسی خود بوده و ادعای حقوق بشر نیز دارند، این درحالی است که بیشترین مبتلایان و کشته شدگان کرونا ویروس در خود کشور آمریکا است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала