هشدار شبانه نیروی دریایی سپاه به ناوهای آمریکا و پاسخ آنها به زبان فارسی+ ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / هشدار شبانه نیروی دریایی سپاه ایران به ناوهای آمریکا در خلیج فارس و پاسخ آنها به زبان فارسی+ ویدئو
هشدار شبانه نیروی دریایی سپاه ایران به ناوهای آمریکا در خلیج فارس و پاسخ آنها به زبان فارسی+ ویدئو   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم کوتاهی از هشدار شبانه نیروی دریایی سپاه به ناوهای آمریکا در خلیج فارس منتشر شده که در آن، آمریکایی ها پاسخ خود را به زبان فارسی می دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنيم، در طی روزهای اخیر تصاویر منتشر شده از حضور شناورهای تندروی نیروی دریایی سپاه در نزدیکی ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس حواشی زیادی به دنبال داشت.

نیروی دریایی سپاه ایران با صدور اطلاعیه ای تأکید کرد: به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنیم مقررات بین‌المللی و پروتکل‌های دریانوردی را در خلیج فارس و دریای عمان تمکین و از هرگونه ماجراجویی و روایت‌های جعلی و دروغ پرهیز کنند.

امروز نیز فیلم کوتاه دیگری از رصد ناوهای جنگی آمریکایی و ائتلاف حاضر در خلیج فارس و حوالی تنگه هرمز توسط  گشتی های نیروی دریایی سپاه منتظر شده که درا آن، شناور سپاه به زبان فارسی به آنها درخصوص ممنوعیت هرگونه بازرسی، توقیف و پرسش و پاسخ از شناورهای صیادی و تجاری ایرانی در آبهای سرزمینی و منطقه اقتصادی و انحصاری ایران هشدار داده و ناو آمریکایی نیز به زبان فارسی جواب آنها را می دهد.

​این ویدئو مربوط به 18 فروردین ماه حوالی ساعت 24 است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала