راه حل هایی برای کمتر نشستن کودکان پای مانیتور ها

© Fotolia / Africa Studioراه حل هایی برای کمتر نشستن کودکان پای مانیتور ها
راه حل هایی برای کمتر نشستن کودکان پای مانیتور ها  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در دوران قرنطینه خانگی در برابر کرونا، مکان خاصی از منزل به همراه روشنایی مناسب را جهت برگزاری کلاس های آنلاین اختصاص دهید.

به گزارش اسپوتنیک، برای كاهش آزار چشمان كودك در زمان انجام تکالیف مدرسه به صورت آنلاین، لازم است به محلی كه او وظایف مدرسه را انجام می دهد دقت لازم مبذول کنید.

تعداد قربانیان کرونا ویروس در آمریکا به 40 هزار نفر رسید  - اسپوتنیک ایران
تعداد قربانیان کرونا ویروس در آمریکا به 40 هزار نفر رسید

سازمان بهداشت روسیه در این خصوص شرایطی را اعلام کرده است: به دلیل قرنطینه، کودکان مجبور می شوند از راه دور یاد بگیرند و وقت بیشتری را به طور نشسته در پای کامپیوتر یا تلفن بگذرانند. بنابراین ، والدین برای جلوگیری از بیماری های چشمی ، اختلال در وضعیت بدنی و اسکولیوز ، باید استفاده از رایانه ، تبلت و تلفن را محدود کنند.

این سازمان خاطرنشان كرد: "سعي كنيد زمان كودك را به گونه اي سازمان دهيد كه زمان كمتري براي بازي از طريق تلفن يا تبلت نسبت به بازی های جسمانی، كتاب خواندن و خلاقيت داشته باشد. تماشاي برنامه هاي تلويزيوني نيز بايد محدود شود."

به کودکان توصیه می شود برای تسکین فشار عضلانی و فشار چشم، ورزش کنند. کافی است هر 10 دقیقه استراحت بین کلاس ها انجام شود. اگر کودک از قرمزی و خشکی چشم، تاری دید، درد در گردن ، کمر، شانه یا سردرد شکایت دارد، باید با پزشک مشورت کنید.

علاوه بر این ، نورپردازی باید سمت چپ اتاق کودک باشد ، فاصله از مانیتور تا چشم ها - حداقل 70 سانتیمتر باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала