۱۹ بچه‌ای که از طریق اهدای اسپرم به دنیا آمده‌اند به دیدار پدر می‌روند +ویدئو

© AFP 2023 / Remko de Waal / ANPРодители и донорские дети от предполагаемого отца Jan Karbaat на суде в Роттердаме
Родители и донорские дети от предполагаемого отца Jan Karbaat на суде в Роттердаме - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اولین دیدار پدری ۵۲ ساله با ۱۹ فرزندش که سنی بین ۱۶ تا ۲۱ سال دارند و از طریق اهدای اسپرم متولد شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل روبینو فردی است که از ۳۰ سالگی تصمیم می‌گیرد از طریق اهدای اسپرم به بعضی از خانواده‌ها که نمی‌توانند بچه‌دار شوند کمک کند تا صاحب فرزند شوند. او علاوه بر این، مشخصات خود را می‌نویسد تا در دسترس باشد و در هر زمان و هر جایی که بچه‌ها مایل بودند او را ملاقات کنند و برای این اتفاق همیشه منتظر بود.
طی یک برنامه هماهنگ شده در یک روز از پیش تعیین شده برای مایکل ممکن می‌شود که ۱۹ بچه‌ای که اهدا کننده اسپرم به مادرانشان بود را ببیند و برای اولین بار این بچه‌ها با پدرشان روبرو شوند. او می‌گوید به عنوان اهدا کننده فکر می‌کردم اگر خوش‌شانس باشم شاید ۲ یا ۳ نفرشان را ببینم. اما مایکل همه‌ی این بچه‌ها را که سنی میان ۱۶ تا ۲۱ سال دارند را ملاقات می‌کند. آنها از دیدار یکدیگر بسیار هیجان‌زده هستند و حسی غیر قابل توصیف دارند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران عنوان می‌کنند ملاقات این پدر با فرزندانش علاوه بر اینکه بسیار هیجان‌انگیز است توام با غم و شادی غیرقابل وصف نیز بوده است. غالب این کاربران به این موضوع اشاره می‌کنند که تعداد ۱۱ فرزند از این پدر چشمان آبی دارند و اکثر آنها همچون پدرشان هنرمند بودند و به هنر و حیوانات علاقه داشتند، و با توجه به اینکه خصوصیات و میزان هوش نیز از طریق  DNA به فرزندان منتقل می‌شود باید از افرادی که داوطلب اهدای اسپرم هستند تست هوش گرفت و سایر خصوصیات اخلاقی فرد را بررسی کرد.
برخی از کاربران معتقدند اهدای اسپرم زندگی بسیاری از خانواده را نجات می‌دهد اما برخی بر این باورند که بهتر است به جای این کار فرزندی را به سرپرستی گرفت. گروهی از کاربران که مخالف این سبک از باروری هستند این سوال را مطرح می‌کنند اگر این فرزندان به طور اتفاقی عاشق هم شوند و ازدواج کنند چه در انتظار آنان خواهد بود؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала