راه حل تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران قرنطینه

CC0 / Pixabay / راه حل تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران قرنطینه
راه حل تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران قرنطینه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میوه، سبزیجات و غلات و پرهیز از غذاهای فرآوری شده راه حل مبارزه با کرونا ویروس است.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان تغذیه برتغذیه مناسب برای تقویت سیستم ایمنی بدن تاکید دارند. متخصصان تغذیه  بر این عقیده هستند که برای مقابله با ویروس باید به درستی غذا بخورید.

تركيه در تعداد موارد كرونا در منطقه ركورد زد - اسپوتنیک ایران
تركيه در تعداد موارد كرونا در منطقه ركورد زد

در این مدت، مردم باید سیستم ایمنی بدن خود تقویت کنند، بنابراین بهتر است در فروشگاه ها به سبزیجات، میوه ها توجه بیشتری داشته باشد. به عقیده داریا روساکوا ، متخصص تغذیه افراد مسن در معرض خطر هستند که عملکردهای محافظتی بدن آنها ضعیف است ، بنابراین به پروتئین و ویتامین های بیشتری احتیاج دارند. علاوه بر این، به گفته وی، شما باید از مقدار کافی مایعات و آب استفاده کنید و ماهی، غذاهای دریایی، مرغ ، لبنیات را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

مارگاریتا کروولوا می گوید که غلات بهتر است سه تا چهار بار در هفته میل كنند. به گفته این متخصص تغذیه : "غلات و حبوبات باید در آب خیس شود، این محصول بهتر جذب می شود و از میکرو فلور روده پشتیبانی می کند و دارای روی، منیزیم هستند و آهن را جذب می کنند، که اکنون برای ما بسیار ضروری هستند".

به گفته وی، بهتر است شکر کمتری مصرف شود، که "هم بر نفوذ پذیری دیواره عروق و هم رشد باکتریها تأثیر منفی می گذارد." همچنین باید مصرف غذاهای سرخ شده و فست فود را کاهش دهید.

در روزهای قرنطینه، بوقلمون، مرغ ، گوشت بلدرچین و مرغ استفاده کنید. در هفته دو بار گوشت گاو و گوشت گاو مصرف کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала