عوامل مهم احتمال مرگ بر اثر ابتلا به کرونا

© AP Photo / Wang Yuguoشناسایی عوامل مهم احتمال مرگ بر اثر ابتلا به کرونا
شناسایی عوامل مهم احتمال مرگ بر اثر ابتلا به کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور ارشد پزشکی دولت بریتانیا، عوامل اصلی افزایش خطر ابتلا و مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را نام برد.

به گزارش اسپوتنیک، کریس ویتی، مشاور ارشد پزشکی دولت بریتانیا در ویدئویی که در سایت یوتیوب منشر شده است از عواملی مهمی نام برد که به طور واضح خطر عفونت و مرگ بر اثر ویروس کرونا را افزایش می دهد.

اعلام نتایج اولین آزمایش مصونیت در برابر کرونادر روسیه - اسپوتنیک ایران
آزمایش مصونیت در برابر ویروس کرونا در روسیه

مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس اولین عامل را سن بیماران سالمندان نامید که در بسیاری موارد منجر به مرگ می شود. از اینرو مراقبت از افراد مسن در هنگام شیوع بیماری همه گیر بسیار مهم است.

کریس ویتی ادامه داد: علاوه بر این کاملا واضح است که افراد مبتلا به بیماری های مانند بیماری های قلبی عروقی در معرض خطر مرگ قرار دارند.

وی گفت: حدود نود درصد از بیمارانی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، حداقل به یک بیماری دیگر نیز مبتلا بوده اند.

مشاور ارشد پزشکی بریتانیا تأکید كرد كه مردان به دلایل نامعلوم بیشتر از زنان به ویروس کرونا مبتلا می شوند. از اینرو جنسیت نیز به یکی از عوامل ابتلا به ویروس کرونا تبدیل شده است.

شایان ذکر است که بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-19) در جهان به 2 میلیون و 206 هزار و 676 نفر رسیده است که از این تعداد تاکنون 148 هزار . 662 نفر جان خود را از دست داده و 558 هزار 440 نفر نیز بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала