ووهان منطقه کم خطر اعلام شد

© AP Photo / Arek Ratajووهان منطقه کم خطر اعلام شد
ووهان منطقه کم خطر اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهر ووهان چین، کانون شیوع عفونت ویروس کرونا، منطقه کم خطر اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد پیشگیری و کنترل شیوع کووید 19 در استان هوبی چین، روز شنبه 18 آوریل در گزارشی درباره وضعیت شهر ووهان، کانون شیوع عفونت ویروس کرونا، این شهر را منطقه کم خطر اعلام نمود.

قلب ایران در ووهان می‌تپد - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
قلب ایران در ووهان می‌تپد

در این گزارش آمده است: در سرتاسر شهر ووهان، سطح ریسک پایین است؛ در این استان هیچ شهر یا شهرستانی با ریسک متوسط ​​یا زیاد وجود ندارد.

بنابراین، امروز در استان هوبی 76 شهر و شهرستان با سطح ریسک پایین وجود دارند و حتی یک منطقه نیز با ریسک متوسط ​​و زیاد در این استان وجود ندارد. تمام 13 ناحیه ووهان نیز به عنوان مناطق کم خطر شناخته شدند.

برای تعیین سطح خطر اپیدمی، مقامات شهری چین مقیاس خاصی را معرفی کردند. بر این اساس، شهرهایی با خطر کم در نظر گرفته می‌شوند که در آنها یا هیچ موردی از ابتلا به پنومونی کووید 19 ثبت نشده است و یا در 14 روز اخیر هیچ مورد جدیدی از ابتلا به ویروس ثبت نگردیده باشد.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس عفونت ‌ویروس کرونا را یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرد. براساس آخرین اطلاعات این سازمان، بیش از دو میلیون و دویست هزار نفر در حال حاضر در جهان به این ویروس آلوده هستند، بیش از یکصد و پنجاه وشش هزار نفر نیز جان باخته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала