جنجال چالش پا باز در فروشگاه‌های تارا مارکت در بندرعباس +ویدئو

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر کشف قسمتی از بدن نوزاد مرده در بسته بندی آب گوجه فرنگی (+عکس)
کشف قسمتی از بدن نوزاد مرده در بسته بندی آب گوجه فرنگی (+عکس) 	 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیوستن دختران جوان شهرستان بندرعباس به چالش حرکت پا باز مشتریان فروشگاه تارا مارکت جنجالی تازه به پا کرد و سبب شد دادستان استان هرمزگان نسبت به آن اعلام جرم کند.

به گزارش اسپوتنیک، مالک «تارا مارکت» در اقدامی برای مشتریان و دختران جوانی که برای خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کردند چالشی به راه انداخت که به ازای حرکت «پا باز» می‌توانند اقلام بهداشتی و ماسک را به صورت مجانی دریافت نمایند. انتشار ویدئوهای چالش حرکت «پا باز» در فضای مجازی واکنش‌هایی به دنبال داشت و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز عنوان کرد پس از انتشار خبر و تصاویر این موضوع در فضای مجازی دادگستری روز چهارشنبه ۲۷ فروردین علیه مالک این فروشگاه اعلام جرم کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on


کاربرانی عنوان می‌کنند چگونه به این سرعت به این چالش واکنش نشان داده شد و علیه آن اعلام جرم شده است اما وقتی خبر خودکشی دختربچه ۱۱ ساله ایلامی در فضای مجازی منتشر شد این چنین واکنش تندی صورت نگرفت. آیا این عمل هم باعث تحریک برخی می‌شود که باید جلوی آن را گرفت؟! این کاربران عصبانی عنوان می‌کنند که با این حساب باید یک چالش دروغ نگفتن هم برای صداقت هیئت دولت در ایران راه انداخت و برای کسی که بتواند راست بگوید جایزه در نظر گرفت. اما برخی از کاربران عنوان می‌کنند در این مورد بحث تحریک‌کننده بودن در میان نیست، چراکه این روش خارج از عرف برای بازاریابی بوده و از آن دسته رفتارهای تقلید شده‌ی کورکورانه از غرب می‌باشد.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه مردمی اهوازتایم (@ahwaztime) on

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند افرادی که این چالش را انجام می‌دهند لباس‌هایشان با زمین تماس پیدا می‌کند که این خود ممکن است باعث انتقال میکروب و ویروس شود، بنابراین می‌توان گفت جهل و بی‌تفاوتی مبتکر این چالش در سلامت مشتریان در خلاقیتش نهفته است و این موضوع باعث تاسف است. این کاربران معتقدند صاحب فروشگاه می‌توانست از ایده‌های دیگر برای جذب مشتری استفاده کند که تمام افراد با هر رده‌ی سنی می‌توانستند در آن شرکت کنند. گروه دیگری از کاربران هم معتقدند این ماجرا آنجایی جنجال به پا کرد که دادستان علیه آن اعلام جرم کرده و باعث شد که کل ایران این چالش را ببینند و اگر صاحب این فروشگاه صدها آگهی برای تبلیغ فروشگاه‌اش هزینه می‌کرد تا این حد بین مردم شناخته نمی‌شد.

View this post on Instagram

A post shared by Telegraph | تلگراف (@telegraph_ir) on

برخی از کاربران اما این چالش را برای تشویق رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند و آن را ایده‌ای جالب برای روحیه‌بخشی بیشتر به جوانان و ترغیب آنان به ورزش کردن می‌خوانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала