جزئیات پیامک وام یک‌ میلیون ‌تومانی برای خانوارهای ایرانی

© Samira Esmaeili / Sputnik Iranجزئیات پیامک وام یک‌ میلیون ‌تومانی برای خانوارهای ایرانی
جزئیات پیامک وام یک‌ میلیون ‌تومانی برای خانوارهای ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طبق برنامه‌ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنيم، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در ایران بیان کرد: سرپرستان خانوار تنها یک بار کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. برای آنها پیامک تأیید «عملیات با موفقیت انجام شد» ارسال می‌شود، به‌دلیل حجم بالای ترافیک امکان تأخیر در دریافت پیامک برای سرپرستان وجود دارد.

امشب می توانید با ارسال کد ملی سرپرست خانوار برای دریافت وام ۱ میلیونی اقدام کنید  - اسپوتنیک ایران
امشب می توانید با ارسال کد ملی سرپرست خانوار برای دریافت وام ۱ میلیونی اقدام کنید

حسین میرزایی گفت: محتوای این پیامک این چنین است: «سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، در صورتی که خانواری این پیامک را دریافت کند به این معنا است متقاضی از سمت وزارت رفاه مشمول دریافت این وام یک‌میلیونی شده است، بنابراین فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود پیامک کند.

میرزایی تأکید کرد: سرپرستان خانوار نگران نباشند، به‌دلیل حجم بالای پیامک‌های ارسالی، پیام‌های تأیید از سوی وزارت رفاه با تأخیر به شماره همراه سرپرست خانوار ارسال می‌شود.

وی افزود: آن دسته از افرادی که یارانه خود را در بازه زمانی کوتاهی از پدر و مادر تفکیک کرده‌اند و هنوز یارانه نقدی اولین ماه را دریافت نکرده‌اند هم مشمول می‌شوند و برایشان پیامک از سرشماره   V.Refah ارسال می‌شود. آن دسته از افرادی که تفکیک خانوارشان ثبت شده است مشمول می‌شوند.

گفتنی است این وام در جهت اعطای تسهیلات به مردم ایران در شرایط بحران کرونا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала