تمديد 3 هفته اي قرنطینه در انگلستان

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر تمديد 3 هفته اي قرنطینه در انگلستان
تمديد 3 هفته اي قرنطینه در انگلستان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، اقدامات قرنطینه در انگلیس به مدت 3 هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش اسپوتنیک وزیر امور خارجه انگلیس دومینیک راب، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که وی در زمان نخست وزیری در حالی که بوریس جانسون در حال سپری کردن دوران معالجه از کرونا است، اقدامات قرنطینه انگلستان را حداقل برای سه هفته تمدید کرده است.

با این ترفندها در قرنطینه چاق نشوید  - اسپوتنیک ایران
با این ترفندها در قرنطینه چاق نشوید

وی گفت: "شواهدی وجود دارد که اقدامات گذشته مؤثر بوده است ... هرگونه تغییر در رژیم فعلی می تواند به وخیم شدن اوضاع منجر شود. تضعیف زود هنگام اقدامات قرنطینه می تواند اوضاع را برای سلامت عمومی و اقتصاد بدتر کند. بر اساس این تصمیم دولت تصمیم گرفت تا حداقل برای سه هفته اقدامات را تمدید کند."

در انگلستان به 13 هزار و 729 نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

کرونا ویروس در اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع  پیدا کرد. ابتدا مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند اما  دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید از نوع کرونا است. سازمان بهداشت جهانی در ماه مارس اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت حدود سه ماه ، میزان شیوع این ویروس در چین کاهش یافته اما این بیماری هولناک به کشورهای دیگر رخنه کرده است. در ایران و دیگر کشورها از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری در خانه بمانند .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала