نقض قرنطینه توسط خانواده رییس جمهور آمریکا

© AP Photo / Jose Luis Maganaنقض قرنطینه توسط خانواده رییس جمهور آمریکا
نقض قرنطینه توسط خانواده رییس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانواده رییس جمهور آمریکا قرنطینه را به خاطر عید پسح یهودیان نقض کردند.

به گزارش اسپوتنیک، خانواده دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بخاطر عید پسح یهودیان قرنطینه را نقض کردند.

هشدار ترامپ به فرمانداران ایالتی درباره زمان از سرگیری فعالیت ها
 - اسپوتنیک ایران
هشدار ترامپ به فرمانداران ایالتی درباره زمان از سرگیری فعالیت ها

ایوانکا ترامپ، دختر رییس جمهور آمریکا به همراه جارد کوشنر، همسرش و فرزندانشان کاخ سفید را ترک کردند. آنها برای جشن گرفتن عید پسح یهودیان به نیوجرسی سفر کردند.

اشاره شده که ساکنین شهر واشنگتن اجازه خروج از منازل به جزء موارد ضروری اجازه خروج از منازل خود را ندارند و این اقدام دختر ترامپ و خانواده او با دور زدن فرمان دولت آمریکا روی داده است.

منابع این نشریه خاطرنشان می کنند که ایوانکا ترامپ کار فعالیت های خود را از این شهر انجام می دهد و همسر او احتمالا به کاخ سفید بازگشته است. شایان ذکر است که تا کنون هیچ پاسخ رسمی در این خصوص ارائه نشده است.

براساس آخرین آمار، در ایالات متحده آمریکا 32 هزار 400 نفر در اثر بیماری COVID-19 جان خود را از دست داده اند و 36 هزار و 400 نفر نیز بهبود یافته اند.

به طور کلی در آمریکا 638 هزار نفر به ویروس کرونا مبتا شده اند، همچنین در سراسر دنیا تا کنون 2 میلیون و 63 هزار و 161 نفر به این ویروس آلوده شده اند.

شیوع ویروس کرونا برای اولین بار در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین گزارش شد و در 11 مارس سازمان بهداشت جهانی اعلام كرد كه این وضعیت را می توان یک بیماری همه گیر نامید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала