اختلاف سنی جنجالی سلبریتی‌های ایرانی با همسران خود + عکس،ویدئو

© Fotobank.ru/Getty Images / Chung Sung-Junحلقه ازدواج
حلقه ازدواج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلبریتی‌های ایرانی علاقه زیادی به اختلاف سنی‌های زیاد با همسران خود دارند!

به گزارش اسپوتنیک، سلبریتی‌های ایرانی که اختلاف سنی زیادی با همسران خود دارند در شبکه‌های اجتماعی با نظرات مختلف کاربران روبرو شده اند.

گفته شده است که بیشترین اختلاف سنی بین زوجین مربوط به رضا رویگری و همسرش می‌باشد که ۴۳ سال می‌باشد. گفته شده است که این بازیگر متولد سال ۱۳۲۸ و همسر او متولد ۱۳۶۸ می باشد. پس از این بازیگر اختلاف سنی مربوط به بهرام بیضایی کارگردان ایرانی و مژده شمسایی است که ۳۰ سال می باشد.

View this post on Instagram

A post shared by CTCnews (@ctcnews) on

سارا صوفیانی و همسر تهیه کننده خود نیز اختلاف سنی ۲۸ ساله دارند. همچنین بیژن مرتضوی و همسرش نیز ۲۶ سال اختلاف سنی دارند و مدتی نیز سوژه کاربران بوده اند.
لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی نیز اختلاف سنی ۲۰ ساله دارند. اختلاف سنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی نیز که ۱۷ سال می‌باشد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by نگاهی متفاوت به حواشی روز (@zibapic) on

همچنین امیریل ارجمند نیز با همسر خود یاسمینا باهر، ۱۵ سال اختلاف سنی دارند. شهرام شکیبا با همسر خود نیز ۱۴ سال تفاوت سنی دارند که سبب تعجب کاربران شده است.
رامبد جوان و نگار جواهریان نیز با داشتن ۱۱ سال اختلاف سنی، جزو هنرمندانی هستند که ازدواج آنان مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بسیاری از کاربران عنوان کرده اند که سن فقط یک عدد است و این هنرمندان حتما در کنار هم خوشبخت و خوشحال هستند که با هم زندگی می کنند.

بعضضی دیگر از کاربران عنوان کردند که زندگی خصوصی هنرمندان به ما ارتباطی ندارد و در زندگی خصوصی خود می توانند با هر کسی که دوست دارند زندگی کنند.

عده ای از کاربران نیز معتقدند که در دنیای امروز عشق رنگ باخته است و همه به دنبال پول هستند. این دسته از کاربران علت این ازدواج ها را پول می دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала