ناپدری جدید نیمار که ۶ سال از او جوان‌تر است در فضای مجازی جنجال به پا کرد +عکس

© AP Photo / Dave Thompsonبی ادبی نیمار
بی ادبی  نیمار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مادر نیمار فوتبالیست به نام دنیای فوتبال از آغاز فصل جدیدی از زندگی‌اش با یک مدل جوان ۲۳ ساله خبر داد که با واکنش‌های بسیار کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نادین سانتوس، مادر نیمار، فوتبالیست برزیلی، در سن ۵۵ سالگی در شرف ازدواج با یک مرد جوان که از فرزندش ۶ سال کوچک‌تر است می‌باشد. او با انتشار عکسی در کنار تیاگو راموس مدل مشهور ۲۳ ساله در صفحه اینستاگرامش رابطه عاشقانه خود با این جوان را رسمی کرد و از آغاز زندگی غیرقابل توصیف خود خبر داد و نوشت: «غیرقابل توضیح نمی‌تواند توضیح داده شود، اگر یک نفر زندگی کند... .»

View this post on Instagram

O inexplicável não se explica, se vive... ❤️

A post shared by Nadine Gonçalves (@nadine.goncalves) on

و اما نیمار در واکنش به این عکس خطاب به مادرش نوشت: «خوشحال باشید مادر، دوستت دارم.»
نکته‌ای که مورد توجه کاربران قرار گرفت این بود که حتی پدر این فوتبالیست برزیلی نیز در واکنش به کامنت پسرش با گذاشتن ایموجی "دست زدن" و "دعا" برای این رابطه آرزوی خوشبختی کرد.
تیاگو راموس نیز همزمان با نادین سانتوس در روز یکشنبه عکس عاشقانه دو نفره‌شان را در صفحه اینستاگرام‌ خود به اشتراک گذاشت.

View this post on Instagram

A post shared by فوتبال (@futballforfun) on

کاربران بسیاری با نظرات متفاوت نسبت به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند. کاربرانی ضمن اینکه دلیل این اتفاق را موفقیت و موقعیت نیمار عنوان می‌کنند، معتقدند که تیاگو راموس برای منفعت خود وارد این رابطه شده است. این کاربران با بیان اینکه این نوع ازدواج‌های نامتعارف، حقارت محسوب می‌شوند، عنوان می‌کنند هرگز این سبک از ازدواج و زندگی را نمی‌پذیرند و تمایلی به آن نشان نخواهند داد. اما کاربرانی مخالف این نظر هستند و ازدواج با زن بزرگتر را کاملا معمول می‌دانند و عنوان می‌کنند در حالی که اعضای این خانواده با خوشحالی و شادی از این رابطه یاد می‌کنند دخالت دیگران بی‌معنی است و این نشان می‌دهد که سلیقه‌ها و عقاید دیگران کاملا متفاوت است و درست‌ترین کار احترام گذاشتن به عقاید دیگران می‌باشد.

View this post on Instagram

A post shared by رسانه فوتبالی هوادار پلاس (@havadarplus) on

بسیاری از کاربران نیز نگاه طنزآمیز به این موضوع دارند و می‌گویند این عشق چیزی فراتر از شوگر مامی است و ما با پدیده جدیدی به نام جوجو ددی آشنا می‌‌شویم. و این حقیقت است که امکان دارد نتوانی نیمار باشی اما اگر تلاش کنی می‌توانی همچون تیاگو راموس پدر نیمار شوی. برخی از کاربران نیز از جادوی عشق صحبت می‌کنند و برخی از این گلایه می‌کنند که دیگر هیچ در این دنیا سر جای خودش نیست. کاربرانی نیز معتقدند قرنطینه زمینه‌ساز این عشق بوده است و گروهی متعجب عنوان می‌کنند که اشتباه فکر می‌کرده‌اند که فقط مردها همسر جوان دوست دارند، پس خانم‌ها هم تمایل دارند همسری جوان داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала