روش درمانی برای کرونا که تنها در روسیه به کار گرفته شده است

© Sputnik / Nina Alekseeva /  مراجعه به بانک تصاویر روش درمانی برای کرونا که تنها در روسیه به کار گرفته شده است
روش درمانی برای کرونا که تنها در روسیه به کار گرفته شده است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکان روسیه استفاده از فناوری گرم کردن مخلوطی از هلیوم و اکسیژن را برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور آغاز کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر چوچالین، متخصص ریه از روسیه اعلام کرد که پزشکان این کشور استفاده از ترموژل، فناوری گرم کردن مخلوطی از هلیوم و اکسیژن، برای مبارزه با ویروس کرونا را آغاز کردند.

معرفی داروی موثر برای درمان کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
اثبات اثر بخشی داروی ضد کرونا در روسیه

به گفته چوچالین، این روش درمانی تاکنون تنها در روسیه مورد استفاده قرار گرفته است. هلیوم برای معالجه بیمارانی که در وضعیت بغرنج قرار دارند، استفاده می‌شود. وی در توضیح این روش گفت: زمانی که اکسیژن دیگر وارد خون نمی شود، دی اکسید کربن از آن آزاد نشده و از بین نمی رود. برای انتقال اکسیژن به بدن انسان و کمک به از بین بردن دی اکسید کربن، از هلیوم گرم شده استفاده می‌کنیم.

این متخصص ریه افزود: این عنصر شیمیایی در هنگام گرم شدن از حرارت نسبتاً کمی برخوردار است که این امر باعث می شود هنگام استنشاق گاز، اندام های داخلی نسوزند. این روش درمان برای اولین بار برای بیماران انستیتوی اسکلیفیسوفسکی انجام شده است.

سازمان بهداشت جهانی در ۱۱ مارس عفونت ‌ویروس کرونا را یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرد. براساس آخرین اطلاعات این سازمان، بیش از دو میلیون نفر در حال حاضر در جهان به این ویروس آلوده هستند، بیش از یکصد و بیست هزار نفر نیز جان باخته‌اند.

براساس آخرین داده، تعداد موارد عفونت ویروس کرونا در روسیه به ۲۴۴۹۰ نفر رسیده است (بیشتر افراد مبتلا در مسکو هستند). در مجموع ۱۹۸ مورد مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور به ثبت رسیده و ۱۹۸۶ بیمار نیز بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала