این مرد 26 سال با چاقوی 10 سانتی متری در سر خود زندگی کرد

© Fotolia / BortN66این مرد 26 سال با چاقوی 10 سانتی متری در سر خود زندگی کرد
این مرد 26 سال با چاقوی 10 سانتی متری در سر خود زندگی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در چین پزشکان مردی که 26 سال با چاقویی در سر زندگی می کرد را با موفقیت عمل نمودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی استار، مرد چینی 26 سال با چاقوی 10 سانتی متری در سر خود زندگی کرد.

مردی چاقو به دست در متروی لندن توسط پلیس متوقف شد - اسپوتنیک ایران
مردی چاقو به دست در متروی لندن توسط پلیس متوقف شد

این کشاورز 76 ساله اظهار داشت که جنایتکاران هنگام سرقت، چاقوی ده سانتی متری را به سمت او پرتاب کردند. تیغه بسیار نزدیک به اندام های حیاتی وی در مغز قرار داشت ؛ فقط یک جراح بسیار ماهر می تواند آن را بردارد. در زادگاه این مرد چینی، هیچ یک از پزشکان نمی توانستند این عمل پیچیده را انجام بدهند. در نتیجه، این مرد 26 ساله با چاقو در سر خود زندگی کرد و تنها با قرص مسکن می توانست خود را آرام کند.

در سال 2012 ، دو جراح مراجعه کننده به این پرونده پزشکی دشوار علاقه مند شدند. در معاینه، بیمار از بین رفتن بینایی چشم راست و فلج تقریبس چشم در سمت چپ مشاهده کرد. پزشکان کشاورز را به یک بیمارستان بزرگ در استان شاندونگ بردند.

این عمل جراحی که در دو مرحله انجام شده است توسط جراح زیبایی بینی ون زیرون و معاون رئیس بیمارستان ون بادون انجام شده است. تیم کاملی از متخصصان در معالجه بیمار حضور داشتند.

در تاریخ 2 آوریل ، طی یک عمل دو ساعته، جراحان به راحتی این شمشیر را از سر بیمار خارج کردند. شش روز بعد، بیمار مجدداً برای تمیز کردن زخم آلودگی در سر مورد جراحی قرار گرفت. در حال حاضر ، بیمار تحت نظارت پزشکان بهبود می یابد و می تواند به طور مستقل راه برود. طبق گفته پزشکان، بینایی در چشم راست او بازگشته است.

وی گفت: "من قبلاً نمی توانستم بخندم، خمیازه می کشید و سرفه می کردم. پزشکان زندگی جدیدی به من دادند. اکنون کابوس من که بیش از 20 سال به طول انجامید به پایان رسیده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала