واکنش تند کارلوس کی روش به زبان فارسی درباره گزارش فیفا

© AP Photo / Victor R. Caivanoواکنش تند کارلوس کی روش به زبان فارسی درباره گزارش فیفا
واکنش تند کارلوس کی روش به زبان فارسی درباره گزارش فیفا
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرام خود در خصوص گزارش اخیر فیفا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً از سوی فیفا گزارشی تهیه شد در ارتباط با اسناد مالی پرداخت‌شده توسط فدراسیون فوتبال ایران به‌حساب کارلوس کی روش و کادر فنی‌اش که در یکی از خبرگزاری‌های ایران منتشرشده بود.

 برنامه فوتبال برتر نیز با پرداختن به این گزارش ادعا کرد که کی روش چیزی حدود 15 درصد ازآنچه باید به‌عنوان پاداش به او تعلق می‌گرفت بیشتر دریافت کرده است و همین نکته باعث شد تا سرمربی حال حاضر تیم ملی کلمبیا به زبان فارسی نسبت به این ابهامات با انتشار پستی مفصل در صفحه شخص اش در اینستاگرام واکنش نشان دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Carlos Queiroz (@carlosqueiroz_) on

 

کی روش در پستی که هیچ عکسی هم ضمیمه آن نبود نوشت:

"1- بعد سپری کردن متعهدانه 8 سال از زندگی خود در تیم ملی، اجازه دهید این هواداران ایرانی باشند که ارزیابی و تقدیر خود را از خدمات، تعهد، صداقت، وفاداری و دستاوردهای من به فوتبال ایران را انجام دهند. بالاتر از آن‌ها فقط خدا می‌تواند در مورد اعمال و تصمیمات من قضاوت کند.

2- تمام افرادی که من افتخار و امتیاز این را داشتم که با آنها همکاری کنم، مخصوصا اعضای کادر و بازیکنانم، آنها منبع الهام من بودند. همچنین هواداران فوتبال ایران انگیزه من بودند. بدون همه آنها، موفقیت و دستیابی به همه دستاوردها و ایجاد میراثی که ما در طول آن روزهای باشکوه طلایی به همراهی یکدیگر خلق کردیم، ممکن نبود.

3- مراتب قدردانی و تشکر خود را به تک تک‌ آنها بابت فداکاری، شایستگی، اخلاق کار، صداقت و وفاداری به موفقیت تیم ملی اعلام میکنم. من معتقدم هواداران ایرانی مثل همیشه به اعضای کادر من، بازیکنان من و در کل همه ما کاملاً اعتماد دارند و در مورد اخلاق مداری و حرفه ای گری، صداقت و شخصیت ما هیچ شکی نیست.

4-همه می دانند چه افرادی همیشه پشت آن خبرگزاری خاص بوده اند. طبق معمول، آنها فقط به عنوان انگشتهای آلوده و‌ به نمایندگی از چهره های کثیف شناخته شده همیشگی عمل می کنند. همان روش های کثیف، همان اقدامات آلوده، همان رفتارهای کثیف.

5- آنها آنقدر زشت، قابل پیش بینی و متوسط هستند که به یک نکته می رسیم که دلمان به حال آنان میسوزد و همچنین بابت تمام لطمه های نا درست و ناعادلانه ای که به افرادی که صادقانه و متعهدانه در تیم ملی کار کردند را وارد کرده اند احساس درد می کنیم.

6- انتشار این اسناد توهم آمیز توسط آن آژانس خاص فقط یک قدم معمول کثیف است که سعی در جلب توجه و پنهان کردن بی کفایتی و مدیریت مخرب فوتبال ایران دارد.

در این لحظه که انسان ها به دنبال سلامتی، انسجام و اتحاد، تحمل درد مشترک و دوستی بیشتر هستند، این ویروس های انسانی از این فرصت استفاده می کنند تا حمله کنند، مسموم کنند و فضا را آلوده کنند بدون هیچ احترام و هیچ احساسی برای کسانی که متحمل رنج و مبارزه برای ادامه زندگی خویش هستند.

شرم بر آنها."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала