لیتوانی از دست سربازان آمریکایی سردرد گرفته است

© Photo / The U.S. Armyلیتوانی از دست سربازان آمریکایی سردرد گرفته است
لیتوانی از دست سربازان آمریکایی سردرد گرفته است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امنیت روانی در لیتوانی گاهی اوقات به دلیل رفتارهای سربازان آمریکایی دچار مشکل می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گزارش روزنامه وزگلیاد، سربازان آمریکایی، که امنیت لیتوانی را در چارچوب برنامه ناتو تضمین می کنند، در این کشور اغلب رفتارهای نامناسبی دارند، آنها به هنگام مستی درگیری درست می کنند، که موجب اعتراض ساکنان کشورهای بالتیک شده است.

اعزام ارتش آمریکا برای مقابله با کروناویروس
 - اسپوتنیک ایران
اعزام ارتش آمریکا برای مقابله با کروناویروس

انتشارات دیپلماسی مدرن، خاطرنشان می کند که سربازان آمریکایی از گردان 1 ، هنگ 9 سواره نظام ، گروه تیپ 2 زرهی و لشکر سواره نظام 1 در لیتوانی گاها درگیری ایجاد می کنند. آنها به عنوان بخشی از عملیات "حل آتلانتیک" در جمهوری لیتوانی حضور دارند.

رفتار ارتش امریکا همیشه مورد خوشایند بخش ساکنان محلی نیست. این نشریه می گوید:  برای لیتوانی ها، ارتش های خارجی به "سردرد اصلی" تبدیل شده است. به ویژه  خارجی ها گاها در درگیری های زمان مستی شرکت می کنند ، در بین آنها تعداد زیادی از سربازان بیشتر از افراد نظامی لیتوانی به کرونا ویروس آلوده هستند.

می توان گفت در میان نظامیان مستقر در لیتوانی، بسیاری از آنها در عراق و افغانستان خدمت می کردند. در چنین شرایطی درصد سربازانی که از اختلال استرس رنج می برند زیاد است."

نویسندگان این مقاله همچنین مطمئن نیستند که ساکنان محلی کاملاً از تهاجم و خشونت نیروهای خارجی محافظت می شوند یا خیر. مجله دیپلماسی مدرن در پایان مقاله می پرسد که در صورت ارتکاب جرم سربازان خارجی چه کسی مسئول اقدامات غیرقانونی انها را بر عهده خواهد گرفت؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала