رسانه ها از طراحی آیفون 12 جدید مطلع شدند

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر رسانه ها از طراحی آیفون 12 جدید مطلع شدند
رسانه ها از طراحی آیفون 12 جدید مطلع شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت آمریکایی Apple Inc. آیفون 12 جدید را در پاییز سال جاری معرفی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، با استناد به منابعی که با برنامه های این شرکت آشنا هستند همزمان با آن دوشنبه 13 آوریل، اعلام کرد که مدل جدید تلفن های هوشمند تغییراتی را از iPad جدید و iPhone SE به دست می آورند.

به روز رسانی ناگهانی آیفون های قدیمی 
 - اسپوتنیک ایران
به روز رسانی ناگهانی آیفون های قدیمی

در طول نمایش در پاییز چهار گوشی هوشمند به صورت همزمان ارائه می شوند. آیفون 12، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی.

نسخه های حرفه ای مواردی را به جای کاملاً واضح به جای لبه های گرد دریافت می کنند، در حالی که شیشه، برعکس و بدون برآمدگی صاف خواهد شد. قسمت دوربین علاوه بر لنزهای موجود، یک اسکنر LiDAR را نیز دریافت می کند. علاوه بر این، کنج نمایشگرها به دلیل وجود قابهای نازک تر روی صفحه نمایش افزایش می یابد.

در ماه ژانویه، رسانه ها اعلام کردند که اپل قصد دارد آیفون بودجه ای را منتشر کند، که از نظر طراحی مشابه آیفون 8 است که در سال 2017 منتشر شد.

این گوشی به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی، پردازنده A13 Bionic مجهز خواهد بود که بر روی آیفون 11، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس نصب شده است و همچنین یک دکمه صفحه اصلی فیزیکی نیز وجود دارد که در آن فن آوری تشخیص اثر انگشت Touch ID نصب شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала