هژمونی و سلطه آمریکا رو به افول است

© REUTERS / Lucas Jackson هژمونی و سلطه آمریکا رو به افول است
هژمونی و سلطه آمریکا رو به افول است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سناتور الكسی پوشكوف در صفحه توئیتر خود گفت: هژمونی و سلطه آمریکا رو به زوال است و پس از پایان همه گیری کرونا، "مثلث" آمریکا، روسیه و چین در جهان نقش کلیدی و تعیین کننده خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، سناتور الكسی پوشكوف در صفحه توئیتر خود گفت: هژمونی و سلطه آمریکا رو به زوال است و پس از پایان همه گیری کرونا، "مثلث" آمریکا، روسیه و چین در جهان نقش کلیدی و تعیین کننده خواهند داشت.

پیش از این نشریه ساوث چاینا مورنینگ پست گزارش داده بود که پس از پایان همه گیری کروناویروس، روسیه، چین و ایالات متحده، که بسیار در زمینه های استراتژیک، نظامی و اقتصادی قدرتمند هستند به تنظیم قوانین جهانی خواهند پرداخت.

پوشکوف گفت: در چین اعتقاد بر این است که پس از پایان شیوع کرونا سه کشور ایالات متحده، چین و روسیه جهان را تشکیل می دهند. این مثلث بزرگ نقش تعیین کننده ای را ایفا می کند. اما ایالات متحده باید اجبارا ادعاهای خود را برای سلطه جهانی کنار بگذارد ولی نخبگان آمریكا برای این امر آمادگی ندارند.

در ایالات متحده، آنها خواستار مجازات چین به دلیل عواقب شیوع کرونا هستند. به ویژه که سناتور لیندسی گراهام اظهار داشت که چین باید به شدت مجازات شود طوری که درست عبرتی برای آنها شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала