ابتکار جنجالی روزنامه ایران در شیوه توزیع روزنامه‌ها در بحبوحه کرونا +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / ATTA KENAREروزنامه ایرانی
روزنامه ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه ایران در اقدامی متفاوت با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا و حفظ سلامت خوانندگان، روزنامه‌ها را درون بسته‌بندی به همراه یک جفت دستکش توزیع کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ارائه و عرضه روزنامه ایران شماره روز شنبه ۲۳ فروردین ماه در فضای مجازی منتشر می‌شود که روزنامه‌ها به صورت بسته‌بندی پلاستیکی و همراه با اهدای یک جفت دستکش توزیع شده‌اند و هدف از این اقدام حفظ سلامت مخاطبان و خوانندگان روزنامه و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا عنوان شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

اتفاقی که سردبیر این روزنامه آن را "یک اتفاق خوب" توصیف کرده است با واکنش‌های متفاوت کاربران در فضای مجازی همراه شده است و بسیاری از کاربران ضمن اینکه از اقدام روزنامه ایران متعجب‌ هستند، عنوان می‌کنند این اتفاق در شرایطی رخ داده است که قرار بر این بود انتشار کاغذی روزنامه‌ها در تهران از ۳۰ فروردین ماه شروع شود؛ پس چرا باید به ناگهان شرایط عادی شود و این تاریخ به ۲۳ فروردین تغییر کند. برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند که این اتفاق خوب در عصر دیجیتال و در حالی که ابزارهای الکترونیکی در هر خانه‌ای وجود دارد؟!  و بهتر بود روزنامه ایران چاپ دیجیتالی را برای جلوگیری از کرونا پیش بگیرد نه بسته‌بندی پلاستیکی و دستکش که قطعا باعث تولید زباله خواهد شد و جز آسیب رساندن به طبیعت هیچ سودی دیگری ندارد.

علاوه بر این کاربران، برخی معتقدند این امر خود ریسک ابتلا به کرونا را با وجود زنده ماندن ویروس بر روی پلاستیک و کاغذ را تا چندین ساعت بالا می‌برد و همین بسته‌بندی باعث آلودگی بیشتر می‌شود. گروهی نیز با اشاره به کمبود دستکش در بازار، به تندی از این اقدام انتقاد می‌کنند.
جمعی از کاربران اما عنوان می‌کنند با توجه به اینکه اعلام شده است تمامی مراحل تولید و توزیع به صورت بهداشتی طی شده است این اقدام را ایده‌ای جالب می‌دانند و خلاقیت روزنامه ایران را تحسین می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала