کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در ایران

© REUTERS / Raheb Homavandi پول ایران
 پول ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» با هدف جذب حداکثری کمک‌های مردمی تشکیل جلسه داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» با هدف جذب حداکثری کمک‌های مردمی تشکیل جلسه داد.

امدادگران کمیته امداد با مشارکت در رزمایش ملی بخشش ایرانیان، 110 هزار تومان از حقوق خود را برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند. نخستین جلسه رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» با هدف بررسی راهکارها و جذب حداکثری کمک‌های مردمی و خیران و نیکوکاران، تشکیل شد.

ترامپ: ارسال کمک های پزشکی به ایران مرا نگران نمی کند - اسپوتنیک ایران
ترامپ: ارسال کمک های پزشکی به ایران مرا نگران نمی کند

حسین صمصامی، قائم مقام کمیته امداد در این خصوص گفت:«در این جلسه همچنین زیرساخت‌ها و تجهیزات فناوری مورد نیاز برای استفاده خیران در این پویش، مورد ارزیابی و بازبینی قرار گرفت.

کمیته امداد در گام نخست شناسایی افراد واجد شرایط برای دریافت کمک‌ها را در دستور کار قرار داده و نرم‌افزار جامع و بانک اطلاعاتی اقشار آسیب دیده از کرونا در دست طراحی قرار گرفته است.

در پی اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد، امدادگران این نهاد با اهدای مبلغ 110 هزار تومان از حقوق خود برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا موافقت کردند و با این اقدام، رزمایش بخشش ایرانیان کلید خورد».

به گفته کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران کووید-19 در کشور به 70 هزار و 29 نفر رسید. در مجموع تاکنون 4357 نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند. تا کنون 41 هزار و 947 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. تاکنون 251 هزار و 703 آزمایش تشخیص کووید-19 در کشور انجام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала